Team FeLoX zoekt leden!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Team FeLoX, 5 nov 2010.

  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Op GB speel je toch ook op een EU ladder? Decerto is wel degelijk een stap hoger als GB. Zie je ook wanneer de Decerto teams aan GB doen, staan ze altijd dik bovenaan.
     
  2. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ok EU ladder. Sowieso is het niveau in EU vrij laag, simpelweg om dat er bijna geen geld te verdienen valt.
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nivo van Europa ligt een stuk hoger als in Amerikaan naar mijn idee. Enige keer dat er een eerlijke Europa VS Amerika match was, was GameStop. Wat door Europa werd gewonnen.
     
  4. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ervan wat je met niveau bedoelt. Als je het gemiddelde team bedoeld, zou dat kunnen. Maar de top/subtop in US is echt veeeel beter dan in EU (zie mijn eerdere post waarom).
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik heb het alleen maar over de top/subtop. Wat daar onder gebeurt zou ik niet weten. Zoals ik al aangaf in mijn post, de enige keer dat de top van de USA tegen de top van de EU speelde, won de EU. Over welke post heb je het? Want ben wel benieuwt waarom de USA zoveel beter is.
     
  6. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nog nooit op decerto geweest zei je net, hoe kan jij dan in godsnaam inschatten hoe goed de eu top is :confused:?
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  8. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    nou das toch handig om te weten.
     
  9. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt nou eenmaal meer geld te verdienen in de USA. Dat zorgt ervoor dat er meer professionele teams zijn en dat zorgt er weer voor dat het niveau daar hoger is.
     
  10. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij ook hoor.
    daar hebben ze zwz veel meer soorten equipment voor het gamen.
    en ik denk dat ze je daar ook eerder sponsoren als je een pro clan wordt.
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er dan tenminste genoemd wordt dat het daar van af komt.
     
  12. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan zet ik het vervolgens erbij verder nog klachten?
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ga er niet eens meer op in, zo erg slaat het nergens op :/
     
  14. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen ofzo. Ik zeg niet dat EU teams er niks van bakken, ik zeg alleen maar dat US hoger niveau heeft. Noem een EU team dat bv. Team Envyus verslaat? Of Team Fear? en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Het is ook geen schande dat US beter is, daar verdienen ze gewoon meer en kunnen ze er dus meer tijd/geld in steken.
     
  15. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen hebben gewoon teveel tijd om te gamen..._O_
    We kunnen ze ownen als we meer tijd in gamen steken maar dat gaat niet zonder sponsor of een paar nederlandse / internationale toernooien.

    Wat is er aan de hand met qG ? Dit clan heeft potentieel om de wereld te veroveren. qua gaming skill zit ie wel goed in elkaar

    Val me niet aan, dat is hoe ik het zie op xbox live
    Je hebt skills maar je hebt ook brains ook nodig om slim te spelen.
    Zonder tactieken kom je nergens.

    Je hebt niks aan Sylver Stalonne / Rambo op CoD maar wel aan Solid Snake, snappie ?

    Jullie moeten wel weten dat Amerika niet een land is maar een verzameling van 50 landen bij elkaar.
    Nederand vs 50 landen (united states of america) ? Het is net alsof dat je de enige bent om met 50 mannen tegelijkertijd knokken op de straat, wie gaat winnen denk jij behalve als je een nuke hebt :D ?

    Amerika is een groot land, we moeten samen werken , zonder dit komen we nergens.
    Beetje lullig om dat te zeggen, we gamen niet genoeg :D en we hebben hier ook geen plan / doel klaar liggen om VS te veroveren.
    We hebben veel clans op xboxworld.nl geregistreerd staan maar de meeste clans hebben de houdbaarheidsdatum.

    Geen woorden maar daden, zet gewoon een toernooi neer in nederland dan moet ie wel bekend zijn, LIVE via het internet medium volgen (bijvoorbeeld) of bij PU informeren over deze toernooi.
    Als er één schaap over de dam is…komen de rest vanzelf wel over.

    It's the truth, ook al denk je van niet. We kunnen het maar dan moeten we onze huidige plan / gaming stijl veranderen om dit doel te bereiken.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  16. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    zou het niet grappig zijn om weer een toernooi tegen amerika te houden?
    zo weten we het zeker en als we winnen zijn we al helemaal trots op NL toch?
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik zeg: doen :D
     
  18. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hoe misschien kunnen er een paar helpen?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    paar helpen? ik wil best helpen met iets te organiseren hoor:D
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik kan btw niet op jullie forum? account has not been approved... heb dat account vorige week aangemaakt :eek:?
     

Deel Deze Pagina