Heb nu een Oppressor wapen binnen! Zometeen even toevoegen in de HoM en dan weer een puntje erbij. Dan heb ik 29/50 En later weer even no-life Guardian titles halen zodat ik daar ook weer vanaf ben
Ik vind die login security wel erg overdreven... ik weet niet meer hoe me chars heten lol dus kan ik niet meer spelen.
Misschien heeft een van je vrienden die het ooit gespeeld heeft je nog in zijn of haar friendslist staan? Dan kan je achter je character name komen. Zit nu net op 49/50 dankzij Legendary Cartographer en Tyrian Vanquisher. Nog maar 1 vanquish en een stuk of 20 HM missies tot 50/50
Netjes! Ik moet nog 7 HM missies voor de Guardian of Tyria title, daarna stoom ik door Cantha en Elona heen. Denk dat ik daarna ga Vanquishen ofzo.
Yay! Kind of a Big Deal! Straks even de Rainbow Phoenix cappen. En morgen bezig resterende 2 guardian titles , schiet mooi op zo.
Yay, genoeg items voor mijn party title, alleen zit ik pas op 4500 points. Heb nog 9 stacks frosty tonics, 2 stacks snowman summoners en 1 stack yuletide tonics... Dat wordt spammen
Ik heb 12 stacks tonic , dat wordt behoorlijk wat klikken Zometeen nog een paar stacks kopen, dan heb ik die title in elk geval binnen Ook nog even wat extra stacks kopen zodat ik die later weer kan doorverkopen voor winst
Zelfde verhaal hier, hierbij vallen mijn stacks van vorig jaar in het niets. En natuurlijk ook door Crush
Ik heb die tonics gecombineerd met het spammen van mijn Pumpkin Cookies. Gewoon Blood Is Power met 3 UA heroes en dan spammen voor het leven Gelukkig hoef ik dat allemaal niet meer. 5.5 mil / 10 mil Luxon momenteel.
Lol een oni gewonnen bij een of andere GWG contest. Ik win ook echt pas iets als het niet echt meer nodig is .. Ach, het is een toffe mini