1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar alsnog gewoon een prima filmpje,
    Voor diegene die COD BO pas net gaan spelen, en het internet afspeuren is dit wel tof om te zien !
    Mag ook wel gezegd worden hoor :thumbs:
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    iets van 480 per minuut :p

    ging daarna wel weer naar beneden sta nu 400 p/m 30ste ofzo
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt het dat je inneens slomer rent? heel raar.
     
  4. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook last van ja, dacht al dat er iets niet klopte. Speelde een potje en alles ging heel traag, daarna nog een potje toen ging alles weer lekker snel maar daarna weer zo dramatisch langzaam
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    ff vraagje,,
    Is er al een site waar je je stats online kan zien ?
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet, Treyarch is er wel mee bezig.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Derde gamestudio op Call of Duty gezet?

    Downloadbare levels voor Call of Duty: Black Ops zijn in productie bij de Amerikaanse gamestudio Raven Software. Dat wordt gesuggereerd in een vacature op de site van de gamestudio. Raven zou het derde bedrijf zijn dat binnen veertien maanden tijd aan Call of Duty werkt. In 2009 maakte Infinity Ward de game Call of Duty: Modern Warfare 2 en vorig jaar maakte gamestudio Treyarch Call of Duty: Black Ops.

    In de vacature valt te lezen dat Raven werkt aan een bestaand, succesvol en realistisch militair schietspel voor verschillende spelcomputers. Call of Duty: Black Ops is een schietspel dat zich afspeelt tijdens de Koude Oorlog. Daarnaast is het succesvol te noemen omdat het binnen vijf dagen 476 miljoen euro opleverde voor uitgever Activision. Officieel is er niets bevestigd, maar de gamestudio werd in oktober al in verband gebracht met de productie van downloadbare extra's voor het schietspel Call of Duty: Black Ops.

    Raven Software werkt exclusief voor game-uitgever Activision. Eerder maakte de gamestudio het tegenvallende schietspel Wolfenstein en de actiegame Wolverine: Origins. In oktober werd het contract van een deel van het personeel van Raven niet verlengd. De studio zou zich gaan richten op kleinere projecten in plaats van hele spellen.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Damn wat is die python toch eigenlijk goed zeg...naja binnen z'n bedoelde range dan, ik denk niet dat ik weer terug stap naar dual wield pistols. Enige nadeel is dat hij wel weinig ammo heeft.
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het is ook wel grappig dat je er een acog scope op kan zetten.:+
     
  10. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Python met acog in hardcore <3
     
  11. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een of andere reden heb ik Bij black ops Hele harde lagg op nuketown maar niet bij andere maps hoe kan dit?
     
  12. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms zo chagerijnig van dit spel, niet normaal. Weer een team met last stand of een weer een potje waar ik 20 hitmarkers/assist heb. :emo:
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    duh, waarom denk je dat als er iemand in je party is die constant vloekt iedereen alweer weet dat hij of MW2 of black ops doet. Er zit gewoon veel bs in, daarom speel ik de mp ook maar niet meer. Stomste vind ik het nog wel als ik duidelijk iemand moet hebben gekild en dat hij zich omdraait en mij neerschiet, killcam is dan nog extra lame omdat hij jou dan al eerder zag voor jij hem zag. Verder natuurlijk nog de spawn killers en de leuke autotjes die rond rijden.. Muaa ik houd 't bij CT of Zombie :)
     
  14. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik ook maar weer naar MW2 overgestapt. MW2 is ook niet helemaal gebalanceerd maar ik vermaak me er nog steeds dagelijks mee.
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie kan mij helpen?
    Een maat van me en ik hebben een probleem met de theater mode op de website callofduty.com.

    Ik heb 5 uploaded video's in my file share en 1 picture,Mijn xbox gamertag is gelinkt en mijn youtube account ook.Waarom staat er dan dat het empty slots staan?De video's staan op de website niet in mijn file share??
    Ze staan er al heel lang op dus het ligt niet aan dat het nog op de website moet komen.
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie o wie wil nu online schieten?
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de filmpjes nog renderen.
     
  18. DarksideR nl

    DarksideR nl Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat zijn ook de redenen dat ik vrij weinig online speel, zoiezo al die irri map votes..
    Voor mij ook Ct en Zombie :thumbs:
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is renderen?
    ik bedoel, als ik op mijn xbox kijk met call of duty staan mijn video's in de slots.
    Kijk ik op de website dan staat er allemaal empty slots?
    Ze staan al anderhalf maand op mn xbox file share. Dus dat het uploaden ervan naar de website toe ligt het niet aan,dat ik even moet wachten.
    Dus waar ligt het probleem nou bij?
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  20. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op je Xbox je film selecteren en dan linksonder op "render clip" drukken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina