Multiplayer blijf ik over te spreken, maar heb vandaag weer de SP opgepakt..wat een drama zeg. Spel zit vol met glitches en bugs. Frustratie is dan ook enorm!
Geheel gezien vind ik de SP tegenvallen, actie genoeg maar het is het allemaal net niet. Ik kan me een missie voor halen die me echt is bijgebleven, het moment dat er een eindeloos grote overmacht aan insurgents de heuvel af komt stormen en jij en je team langzaam zonder munitie komt HEFTIG. Dat was voor mij HET hoogtepunt van de singleplayer. Erg jammer en ben dan ook blij dat voor mij de MP het op vele vlakken ruimschoots goedmaakt.
Daarom bewaar ik deze game ook tot de volgende MOH, in tegenstelling tot COD. COD speel ik puur omdat ik letterlijk elke versie heb gespeeld, op die Wibra doos van Nintendo na.
Dat was wel 1 van de vetste missies inderdaad. Ik vond zowieso de missies waarin je een 'gewone' marine speelt leuker dan die Tier 1 missies (op misschien de sniper missies na) dat hele spec-ops gebeuren heb ik wel een beetje gezien nu
Ja onder andere, diezelfde sfeer zit ook een beetje in MW en MW2 en in vele andere shooters. In MW vond ik de levels waarin je die force recon marinier speelde ook het best.
Ik speel COD voor de over the top SP ervaring, zeer vermakelijk. De MP van COD laat ik dan weer volledig links liggen omdat ik niet zit te wachten op dual shutguns en andere bullshit.
In BO zit maar 1 dual shotgun die niemand gebruikt omdat hij bagger is, dus kom snel over naar de dark side ps. Greedo shot first
Er zijn maar drie personen op deze planeet die een duel shotgun kunnen en vooral mogen hanteren Schwarzenegger Stallone Seagal 12 jarige mcdonalds pubers moeten het maar bij de videoband houden van bovenstaande helden.
Die kun je dan weer mooi automatisch muten Als je hem toch al hebt liggen voor de SP zou ik het echt een kansje geven. Er is een stuk minder bullshit dan in MW2. Zo zijn bijvoorbeeld de keren dat ik door een grenade launcher gekilled ben in BO op 1 hand te tellen terwijl dit in MW2 zo'n 50% was Je was er trouwens nog 1tje vergeten [yt]Te0dsy0_Yaw[/yt]
damn game uitgespeeld op hard, sommige levels meerdere keren gedaan.. gewoon puur omdat ze KAPOT VET waren... die intense spanning dat je soms heb... het gevoel dat je helemaal verloren bent en dan het nog net redden (of net niet en game over gaan !! ) echt een heerlijke game!! 1 woord > WOOOOOOOOOOOOOOW
het hoort een beetje bij de engine toch. Veel rommel en obstakels, niet zo'n lege vlakke arena als in COD of UT o.i.d