[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Zifnap: Ik mag hopen dat het een alpha build ofzo is in dat filmpje. :emo:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bij DAO kreeg je downloadcodes om die extra content zoals The Stone Prisoner te downloaden. Stond niet op de disc. Ik weet niet of ergens anders al iets anders staat, maar ik verwacht dat ze het gewoon weer op dezelfde manier gaan doen. :p Als het op de disc zou staan kun je em ook weer snel inclusief de content doorverkopen, en dat willen ze met deze acties denk ik ook tegen gaan.

Ach, why do I even care. Heb em ook al gereserveerd. :+

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, in jouw geval hoop ik dat deze game verstrekkende gevolgen kan hebben op de keuzes die je erin maakt. Kijken of jij dan van je keuzeangst af kan komen. :p

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij is dat filmpje nog niet zo oud... O-)

De kruisboog van de dwerg ziet er trouwens vet uit... tis alleen allemaal zo donker. Ik mis details.

Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Filmpje is erg oud hoor. Is ondertussen wel wat veranderd mag ik hopen. O-)

6. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraag (heb geen zin om alles na te lezen of te zoeken, zoveel werk!). Staat ook niet helemaal goed hier maar om voor zo's simpele vraag een nieuw topic te openen vind ik ook zo wat.

Kan iemand vertellen of de volgende games turn based zijn:
    Dragon Age Origins
    Dragon Age 2
    Two world 11
    Divinity 11

Ben niet zo'n fan van turn based. Zelf een beetje rondmeppen vind ik uitermate ontspannend

7. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen van de door jouw genoemde games is Turn based

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoop je of weet je zeker? Dit filmpje is van december en heeft ongeveer dezelfde combat graphics (na +/- 3 minuten in de clip).

[GT]708282[/GT]

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sorry, maar dat vind ik er al een heel stuk beter uitzien. ;)

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Dragon age is wel degelijk turn based. Maar niet zoals de japanse spellen (ff). Het is zoals kotar min of meer maar dan uitgebreider. Je doet niet elke slag maar zegt welke actie je mannetjes moeten doen.

Elke actie heeft een cyclustijd (zoveel turns) en daarna kan de volgende. En dit rekent het spel om na reallife tijd.

Het is dus op turnbased gebaseerd maar kan realtime worden gespeeld. De optie om het spel te pauseren bestaat ook.

Denk aan kotor, baldurs gate, neverwinternight, ice dale en miss mass effect.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Echt niet. 8)

Dan is Gears Of War ook turn based. Want daar kan je ook zoveel schoten per minuut doen. :9

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Eens dat dragon age gebaseerd is op hetzelfde systeem als baldurs gate/icewind dale/neverwinter nights?

Die spellen werken op een variatie van de dungeon and dragon rules. Wat een turnbased 'bord' spel is uit de jaren '70. Denk aan warhammer wat hier een variant van is. (grappig feit: ook het rollenspel dungeon and dragons werd verantwoordelijk gehouden voor geweldadige kinderen)

Dragon age kan je ook met een set dobbelstenen spelen. Daar zijn de regels op gebaseerd. De term saving trow komt hier ook vandaan.

In zijn beginselen is het echt turn based. Je kan ook maar een actie tegelijkertijd doen. Lopen en aanvallen lukt al niet.

Van oudsher zijn de jappeners de 'turn based' spellen gaan maken en de rest heeft geprobeerd de zelfde spelsysteem reallife te vertalen. De onderliggende regels van DA zijn echter turnbased en op dobbelstenen gooien gebaseerd. Maar gelukkig zie je dat allemaal niet terwijl je speelt :)

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Spoilers obviously.

[yt]IgWq3DJny0c[/yt]

Moet zeggen dat ik door dit filmpje er wel erg veel zin in krijg... :9

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  14. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk... het jaar is nog maar net begonnen en nu heb ik alweer wat geleerd.... :thumbs:

15. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    She fills in the day with making poisons ... and cake, tell me you didn't try the cake.

Loved it :) game klinkt weer lekker te worden

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [gt]709177[/gt]

18. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Pre-Order bonussen bekend gemaakt:
    Fadeshear

The core of this blade is old. As old as the first smiths who sought a way to battle the nightmares from the land beyond. It has fought the demonic hosts in countless battles. Sometimes it has been held high in triumphant victory. Other times, it has lain broken besides its dying owner. But after every defeat it has always been reclaimed, reforged, and made stronger. Fadeshear has passed through many hands before yours. Now it is your turn to make the demons of the Fade pay for crossing the Veil into the waking world.

Features:

* Improves with level-up
    * Additional damage vs. demons and undead

The Lion of Orlais

At the height of the Summer War all of Orlais was embroiled in fierce battles. Over the course of the war dozens of contenders for the Imperial Throne emerged - most long forgotten except as footnotes in scholarly tomes. But everyone remembers the gallant young lord Emile Deveraux, "The Golden Prince". Thought outnumbered at every turn, he racked victory upon victory culminating in the Seventh Battle of Roses. While wearing this shield he broke through his uncle's vanguard to win the day. He never knew the taste of defeat, instead meeting his end at the hands of a jealous lover in the dead of night.

Features:

* Two rune slots
    * Adds to health
    * Adds to % XP gain

The Black Emporium

Features:

* A magic item store that has some of the best equipment you'll find in the game. It's restocked with better items as you progress through the story.
    * A loyal mabari hound that fights at your side in battle.
    * The "Mirror of Transformation". Gaze into it and you can change your very appearance. Hair, eyes, tattoos, and more can be changed with the click of a button.
    * A crafting store which sells powerful unique recipes.
    * Explore the Black Emporium and uncover its strange secrets and lore. Be sure to see its strange proprietor. It should prove most... memorable.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kweenie wat ik van deze game moet vinden nog, weinig echte gameplay videos nog gezien ervan en dat ze dan laten zien vind ik zelf er nogal matig uit zien. Weinig hype ook en het is moeilijk te geloven dat ie al vrij gauw uitkomt...met ME3 zal dat wel anders gaan, you betcha.

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    En toch weet ik dat ik deze game veel leuker weer ga vinden dan ME3, weet niet vind een playthrough van ME gaaf maar een 2e keer kan ik er nooit doorheen komen en DA:eek: heb ik denk 4x uitgespeeld en met 10 characters wel tot 60% gespeeld. Nog steeds heb ik niet elke quest in de game gedaan :mad: geen idee wat ik eigenlijk mis, grrr.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina