FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat is fifa 11 toch een tyfus spel eigenlijk. Op wereldklasse win je alles met je vinger in de neus.
    Op legendarisch win je ene keer met 4-0 en wedstrijd daarna doen je spelers opeens niks meer goeden voel je al aankomen dat je in de laatste minuten nog een lucky klote goal tegen gaat krijgen.

    De AI is sowieso om te janken.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De AI is dit jaar vele malen beter als vorig jaar, maar nog steeds niet perfect. Is ook moeilijk om de AI zo goed te maken. Maar ze komen er wel. Hopelijk is het in FIFA 2012 wéér een stukje beter.

    Dat gevoel wat je omschrijft komt me wel bekend in de oren, ik denk zelfs dat vele gamers hier last van hebben. Dan heb je het gevoel dat niets meer wil lukken, terwijl de tegenstander écht niet beter is. Enige wat je dan kan doen is rustig spelen, beetje 'zelfvertrouwen' in de wedstrijd opbouwen.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Toen hij Drogba was had ik hem 5x achter verslagen. En dan uitslagen zoals 6-0, 8-1. En hele tijd berichtjes sturen met kkdit en kkdat. Stuk uitschot, het meest onsportiefste kutjoch, die ik ooit ben tegen gekomen.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heroiic Drogba. Jep, die ken ik nog wel. Flapdrol.

    Samen met die Ibracadabra stonden hun bovenaan de ranking. Nadat EA de ranks gereset had was hij samen met z'n holmaat ineens erg snel verdwenen van XBW.

    Heb vaak zat tegen hem gespeeld, zelfs match-reports hier gezet. Maar nee, zou volgens hem nooit tegen hem hebben gespeeld.

    Kutjoch. Opgeruimd staat netjes.
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 200e wedstrijd online gespeeld. Erg leuk dus, mijlpaal. Ik zag mezelf in het klassement met een DNF van 14%, alleen: ik leave nooit dus. Oke heb aantal keer connectie problemen gehad door ea, maar leaven doe ik niet aan. Beetje hoog dat dnf. Ben best trots met mijn 3334 punten online, allemaal met Ajax.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Spelen mensen hier eigenlijk ooit met hun Virtual Pro? Ik heb het nooit echt gedaan, maar heb hem op het begin wel uren goed getraint/geboost, dus hij kan opzich wel redelijk voetballen. Lijkt me wel leuk om eens zo'n vriendenwedstrijdje te doen met álleen XBW-members. 11v11 :D.
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kom je van de bug af dat alle spelers andere namen hebben in kick-off?
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe spelersupdate downloaden.
     
  10. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit tegen je gespeeld, alleen 2 keer met je geclubt, heb wel je vriend verslagen met 7-1 + 1-0 en die stond toen 4e van Nederland ofzo.

    E: Gizmo, volgens mij ben jij degene met ''Quitters never win'' in je motto, en ben jij ook degene die al 7x is gequit tegen me.

    Leuk hoor.

    E2: Daz, waarom kwam je nou niet opdagen, had weer gewonnen, kon je zo 25% krijgen.

    E3: God Vision, ik heb nog nooit tegen jou gespeeld, waarom gaat iedereen hier als ik best wel lang wegblijf gelijk dingen zeggen over me en dan meestal van die dingen zoals; ah, dat kutjoch heb ik verslagen.

    Ach ja, als iemand een echt potje tegen me wil spelen, laat hier een berichtje achter en dan krijg je een kans om je leugens eens waar te maken.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een potje spielen :D
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zit bijna op de 100 wedstrijden online. Heb er volgens mij 61 gewonnen, 19 verloren en 12 gelijk gespeeld. Het grote verschil tussen win/loss is onlangs pas ontstaan, toen had ik opeens een winststreak van 20 ofzo.

    Wat me wel irriteert is dat ik in bijna alle wedstrijden de betere ploeg ben. Ik val continu aan, krijg kansen (vaak op de paal) en loop daarom wel eens tegen counters aan waar je bijna niets tegen kunt doen. Vind het altijd erg dom om te zien dat sommige gasten met een verdediging van 8 man spelen en met 2 aanvallers toch de ruimtes uitstekend kunnen benutten, alleen omdat de looplijnen van je eigen verdedigers zo statisch als wat zijn. Daar moeten ze (dit is al zo sinds fifa 09) echt wat aan doen.

    Heb een DNF van 10% dacht ik, maar dat is nagenoeg allemaal toe te schrijven aan connectieproblemen door EA. Ik ben volgens mij tot nu toe pas 2wedstrijden geleaved en dat was omdat ik ook daadwerkelijk weg moest. :)

    Speel veel met Napoli, HSV, Ajax en Inter.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  13. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond 6 uur kunnen de mensen die beweren dat ze me ooit verslagen hebben een potje tegen me spelen; dF Chadli is de gamertag.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als jij ze dan nu verslaat doet dat nog steeds niets af aan het feit dat ze jou al dan niet in het verleden hebben verslagen. O-)

    Maar goed, het is maar waar je je druk om maakt.
     
  15. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze dus niet gedaan, dus het is geen feit, ze kunnen het wel een feit maken door tegen me spelen.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Goed lezen: er staat al dan niet.

    Maar goed, nogmaals waar maak je je druk om....
     
  17. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij weinig eigelijk, alleen de woorden die vallen wanneer ik even weg ben en het beweren van dingen dat niet waar zijn vind ik vies tegenvallen.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een forum, don't take shit too serious.
     
  19. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word ge-ip-banned omdat ik iemand had uitgescholden, en bij hun is het gewoon normaal?

    Natuurlijk neem ik een forum niet serieus, maar ik vindt het gewoon laag van ze.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarschijnlijk niet alleen om het uitschelden, maar ook om het aanmaken van meerdere accounts. En voor een IP-ban zal er waarschijnlijk nog wel meer aan de hand zijn geweest dan dit.

    Maar nu terug on-topic, geen slowchatten meer! Als je het wil uitvechten met iemand, stuur ze dan maar een PM!

    ~ On topicos.

    Spelen jullie veel met je Virtual Pro? Ik heb nu 77% en omdat ik in het begin uren heb getraint, iemand tips om te boosten. Zijn er makkelijkere (legitieme) manieren ipv spelenspelenspelenspelen ennogeens spelen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina