[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Vuile cheater! :+

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zullen dat wel zien en al je credits wegnemen

3. Bazjeh

Bazjeh Classy as always

Leuk Bevonden:
    0
    Do I smell jealousy? :+ Heb niks fout gedaan, dus zullen ze ook geen reden hebben neem ik aan.

Laatst bewerkt: 8 jan 2011
  4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ze zien dat je 2x die challenge heb gehaald dan vinden ze niet goed :)

Ik ben ook wel klein beetje jaloers :+

5. PushFactor

PushFactor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, ik scoorde net 10 skulls in één keer in een headhunters big team battle maar ik kreeg geen skullamanjaro. Krijg je die niet in big team?

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    hadden jullie nog wel meer dan 10 skulls nodig om te winnen ?
    anders pakt hij hem niet volgens mij ;)

ik moet mijn halo disk terug !!!:+

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet donders goed op welke manier.

Ik heb deze week meer dan 50K gehaald met alleen Campaign spelen. Haha, heerlijk. Net ook de ONI gedaan op Legendary zonder dood te gaan. +4000_O_

8. PushFactor

PushFactor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was ergens middenin de game. Heb het al even opgezocht en het blijkt niet te werken in big team battle. Moet in free for all of multi-team en dan is het ook een instant win.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb laatst geprobeerd enkele levels op legendary te spelen en ik vind het echt te moeilijk soms ... of moet ik soms meer hiden volgens jullie? Ik snap dat ik niet zomaar op ze kan afstormen maar ik recharge zo traag waardoor ik toch sterf.

10. x danny x nl

x danny x nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik hoorde iets over griffball in de playlist bij halo reach is dit waar?

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst firefight matchmaking gedaan. In mn eentje is het echt niet te doen, met die vervelende grote monsters, maar met anderen is het wel leuk!
    Ook in rank omhoog gegaan (Captain, grade 1) en het scheelt inderdaad met die credits, krijg er nu veel meer per potje. Dan schiet het tenminste op. (hartjes <3) zit nu bijna op 90k, beetje jammer dat ik de weekly challenge niet ga halen :mad:

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Momenteel al Commander Grade 3, nu ook echt 100.000 points nodig voor een level up! Nog 140.000 credits dan heb ik de hartjes binnen <3

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vooral heel veel cover nemen inderdaad en waar mogelijk je squad mates het werk laten doen. Lang niet altijd even makkelijk, maar goed.

Vandaag gelukkig nog wel de Weekly Challenge gehaald, levert lekker veel credits op.\o/

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Lees de bovenste citaat.

15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je Colonel Grade 3 bent. Dan heb je 220.000 nodig. En dan voor elke grade van Brigadier weer 120.000, dat lijkt opeens zo snel te gaan na die 220.000 8)

Heb nu 900K, nog 100K en dan Pestilence! Daarna sparen voor Security helm en Sniper shoulders.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me eigenlijk af of je met die dingen die je voor je 'outfit' kunt kopen, je ook sterker wordt? Ik heb nu nauwelijks iets gekocht, maar als je er wel sterker mee kan worden, moet ik toch eens dingen gaan kopen. Merk echt als ik bijv. team slayer doe, dat sommige niet dood gaan met een klap (na erop te hebben geschoten) maar zij mij wel in een keer doodslaan. *oneerlijk :p

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope, is alleen voor de looks. Wanneer je iemand niet dood krijgt komt het gewoon door halo of jezelf.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, dat zal het laatste wel zijn dan ;)

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb, in tegenstelling tot andere shooters, nooit het idee bij Halo dat ik door het spel genaaid wordt. Ja soms een lag moment maar verder nooit. Als ik snel dood ga of mijn enemy gaat niet dood komt het eigenlijk altijd door mezelf :emo:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, dat wist ik niet. :D Krijg je dus meer credits als je een hogere rang bent?

Ik heb nu nog iets van 120k credits op de bank staan. Geef echt bijna niks uit. :+ (Warrant Officer Grade 2)
    Is alle armor die ik nu kan zien ook alles wat ik ooit kan unlocken of komt er nog wat beters bij zodra ik bv Captain ben?

edit: Verdorie, waarom is mijn Spartan nog steeds niet geupdate? Dacht dat ik hier gelezen had dat ze het weer deden...

Laatst bewerkt: 10 jan 2011

Deel Deze Pagina