FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Siemenn: speel jij zelf ook nog FUT of geef jij alleen commentaar ?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben een aantal weken geleden gestopt met FIFA Ultimate Team, sorry. Ik vind het nog wel leuk om er over te praten, dusja! ;)

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat anders.Heeft iemand al iemand tegengekomen die jouw spelers bestuurd?
    In FIFA FUT 10 was dat echt drama.In 11 ben ik het nog niet tegengekomen.Enige cheat die ik een paar keer tegengekomen ben is dat mijn tegenstander 1-0 scoort en het moment dat de bal in het doel zit op pauze zet en leaved.

4. SpeedNox

SpeedNox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel wat geld aan uit gegeven ja ;)
    IF ronaldo, iniesta, puyol, xabi alonso zijn voor mij op dit moment onhaalbaar

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen Drogba niet verkocht was heb ik een wedstrijdje met mijn spaanse team gespeeld en Drogba voor de gein in laten vallen...man o man,het is echt een beest.Hij viel 15 minuten voor tijd in en scoorde gelijk,daarna weer heel sterk in een duel met verdediger en keihard schot op de lat....pfff...gelijk alle spaanse spelers op trade gezet en een team om Drogba heen bouwen...man o man...ik wist niet dat Drogba echt zo goed is!
    Nu nog te koop staan:

IF Soldado >ST 84
    IF Pedro >LW 85
    IF Xavi >CM 89
    IF Alonso >CM 87
    IF Ramos >RB 87
    IF Navas >RW 86
    IF Navarro >CB 83
    Villa >ST 88
    Bojan >ST 79
    Valdes >GK 85

De rest is al verkocht en daar heb ik al wat spelers uit de premier leaugue voor gekocht(de Wingers worden wisselspelers,want daar komen Bale IF en Walcott IF)

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hex5rZg0bakMg

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    na aper! nee drogba is echt goed. kan je makkelijk de wedstrijd mee omzetten naar je amhand

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zal best,maar met dat spaanse "topteam"werd ik er vaak op de counter geklopt.Centrale verdedigers Puyol en Pique zijn gewoon traag.In Engeland hebben ze gewoon snellere CB en ook snellere vleugelverdedigers.verdedigers

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zat je te plagen. Weet wat je bedoelt. Lang leve de engelse competitie. Heerlijk ook om spaanse teams te counteren. Daarnet weer tegen zo'n half inform team van de spaanse competitie. zij nemen corner. Czech stoot hem naar rooney. Die hem kort op drogba geeft en die doe samen met fernando torres drie keer een y steekbal totdat drogba alleen voor de keeper staat. Die kwam uit maar ach had het al drie keer gedaan dus waarom geen vierde keer en torres kon hem er zo inschuiven. Heerlijk

Maar ook spelend vind ik het relaxter. Ben van de rustige opbouw en zitten hoop mensen met goede pass bij

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt Czech he?...ik vind Given toch beter keepen.

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    tot nu toe zijn er alleen van die balletjes odner hem door geschoven en die gebeuren bij iederfen keeper. Corners en voorzetten is hij zo sterk en schoten op doel ook bij mij. Vind hem heerlijk! succes met given.

btw zoals beloofd mijn team. reserves zijn me tweede team dat ik toch nog heb gehouden omdat het zo lekker speelde. Alleen nog even op zoek naar een Kaka.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#ei9qGBzWbakNK

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

En Terry,speelt die lekker?Lijkt me een beetje erg traag....of niet?

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    TErry is wel lekker. Groot, sterk en kopt goed. Is niet de snelste en sommige snelle spitsen lopen hem weg. Maar snelheid is meer vidic probleem.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Damn wat hebben jullie goede teams zeg :cool:.

Misschien kan je een forum-dealtje maken met dannyn, hij verkoopt IF Alonso! ;)

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog maar Fabregas IF en Bale IF,zojuist Walcott IF gekocht!
    En als ik coins over heb komt er in ieder geval ook nog Kompany IF bij...ik denk dat ik dat net ga redden!(ik heb o.a. Xavi IF nog te koop staan)

Dit is mijn team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#tXzpEWEVbakQj

Op de plek van Ramires komt Fabregas IF te staan(nee lampard komt op de plek van Ramires en Fabregas achter walcott)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tof man, erg leuk team heb je.

Ik ben altijd gek geweest van Torres, maar Drogba is zóveel beter in dit spel. Hij heeft gewoon àlles. Hij is niet van de bal af te zetten; wint elk kopduel door zijn strength; kopt alles erin met zijn heading accuracy; snoeihard schot.

16. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Goed team inderdaad. Alleen jammer van Cech. Hij is ook geen rare toch of wel? IF Fabregas is wel gruwelijk. Ik zet mijn team vanavond even online. Ben nu nog aan het spelen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Misschien IF Green voor goede chemistry? Engelsman in de EPL, dusja!:thumbs:

18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dik team inderdaad, ben alleen niet zo'n fan van Young. Zou ook IF Green halen als ik jou was. Betere chem plus IF spelers hebben vaak dik gebooste eigenschappen zoals 99 Strength bij sommige verdedigers en 99 Finishing bij aanvallers.

Edit: Wtf, heeft iemand dat Team of the Year al gezien. Jezus die ratings van Messi en Ronaldo, echt ziek man.
    Denk erover om al mijn spelers te verkopen en pakjes te kopen en hopen op een van die spelers.
    Vind UT toch niet meer zo super veel aan en heb er toch geen geld aan uitgegeven..

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik eb nu Bale IF op LW.Nu alleen nog Fabregas IF en misschien Green IF...hahahaha in het echt vind ik hem best ...slecht

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cLhHmSfWbakVX

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nee heb dat team nog niet gezien? Linkje.. en wat houdt dat Team of the Year precies in dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina