Feedback op basis van het potje van Zondag!
Dag van het potje : Zondag
Spelers:
- Spammie / oud
- MetalSonic/ oud
- Menno / nieuw
- Munny / nieuw
Ik doe nu even de pluspunten met een + en minpunten met een -
+ iedereen was netjes rond 20.00 in mijn party, ging erg fijn, na een korte introductie konden we aan de slag, grappig dat menno ook in hoofddorp woont (place 2 be natuurlijk)
+ om meteen naar het einde te gaan, eerste keer met dit team en dan al bij wave 27 gekomen, ik vind het netjes, complimenten voor iedereen
+ begin ging wel matig, midden ook paar keer (kom ik later op terug), maar verder veel goede teamwork
- dat gekloot in het theater, blijkbaar was er iemand na een tijdje gewoon weggelopen, ik liet duidelijk zien dat ik vooral gefocust was op de dressing room en ineens ben ik omsingeld, kijk das geen lekker begin als je juist al juggernaut had enzo!
- als ik zeg "laat een crawler leven" doe dat dan ook, en blijf niet doorhakken/ knallen voor wat extra punten... Gebeurde tussen wave 9 en 18 echt een paar keer, toch wel irritant enzo.....
- weapon box, sta je met zijn 2'n, doe dan gewoon omstebeurt als 2 duidelijk een wapen willen hebben!
Zelf heb ik ook weer een epische faal actie gedaan, had ik eindelijk de ballistic knife, eindelijk genoeg geld voor de upgrade, ik helemaal YEAH YEAH YEAH, doe ik hem in de pack a punch... 1 seconde voor de teleport. Fail, maarja, had sowieso al 50.000 moeten betalen ofzo voor ik hem eindelijk had, ik haal hem een andere keer wel en dan krijg ik uiteindelijk ook de achievement.
Laatst bewerkt: 9 jan 2011