[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is naar mijn mening gewoon de beste need for speed game ooit gemaakt. De career wordt na een tijdje wel saai, je hebt tracks al vaak gedaan, en zoveel variatie is er ook weer niet. Er zijn verder voor de racer mode iets teveel missies. Maarja, je hoeft het niet uit te spelen in één ruk natuurlijk.
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, vond de tracks niet saai worden, het was meer die laatste "hyper class" tier die ik niet echt leuk vond.
    Gaat allemaal veel te snel om nog op skill aan te komen, en qua autokeuze is het ook enorm beperkt. :'-(

    Verder wel een enorm vette game trouwens! :thumbs:
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, toen ik voor de 20ste keer langs 't water reed waar alleen 't weer of de tijd anders was had ik het wel gezien. Verder is het time trial, race missie, politie, time trial, race missie, politie. Ik had het na 40 van de 60 race missies allang gezien. Ook omdat ze nog eens moeilijk zijn en je races vaak overnieuw doet.

    De hoeveelheid politie missies is daarentegen veel beter, goed te doen enzo. Het stopt ook echt op het moment dat je wel weer genoeg met de politie hebt gespeeld. Verder is de balans bij bijvoorbeeld de hot pursuit missies via de politie stukken beter!
     
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik focus me meer op de weg dan op de omgeving, dus misschien dat het me daarom niet opgevallen is dat er veel gerecycled werd.
    Zou ook meteen een verklaring kunnen zijn waarom jij zo lang over die "racer campaign" hebt gedaan... :+
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft mij bij de racer missie echt 10 uur gekost voordat ik dat driften door kreeg, daarna was ik nog lang bezig met de time trials, maar het waren vooral de hot pursuit missies die ik na een tijdje alles behalve leuk vond. De allerlaatste missie, de seacrest race vond ik helemaal |:-|:-|:-, op dit forum hebben de meeste het wel snel en makkelijk gehaald. Even googl'n laat zien dat er echt veel mensen zijn die er ook veel problemen mee hadden. Ai die "cheat", een auto die snel kapot gaat, bijna 15 minuten lang diep gefocust blijven racen... Maarja, ondanks de minpunten, toch mijn favo nfs_O_
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dit spel is echt 100x beter dan F1 2010, dat spel zit vol met fouten. Ik irriteerde me daar enorm aan. In NFS staat de lol echt voorop.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet een beetje appels met peren vergelijken? Het zijn beide race games maar daar houd het denk ik ook wel mee op... Ik ga Unreal Tournament 3 ook niet met Black Ops vergelijkenO-)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij vergelijkt Unreal met alles. :+ Vooral als iemand het woordje k/d ratio durft te gebruiken.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat nou vergelijken? F1 speel je op een circuit.. |:-
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus, ik vergelijk btw geen spellen met Unreal, ik vergelijk spel elementen van bv Modern Warfare met elementen van Unreal Tournament 99. En dan veroordeel ik niet het gehele MW2 waar ik natuurlijk duidelijk een UT99 fanboy ben. Zomaar F1 2010 veroordelen op basis van dat NFS tof is, is dus appels met peren en zulks.
     
  11. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf spel,...erg spectaculair! Grafisch ook erg mooi.

    Maar wat is dat met die achteruit kijk spiegel boven aan je beeld? Bij mij is het beeld lichtblauw en je tegenstanders allemaal goud gekleurd. Hoort dat zo?? Ziet er erg vreemd uit.

    Tot nu toe erg tevreden met deze nieuwe Burnout,...uhm Need for Speed
     
  12. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend even m'n stuur opgezocht en afgestoft om Forza3 te spelen.
    Ook maar even Hot Pursuit geprobeerd en het was iets langer geworden dan even proberen want het was best grappig.
    Normaal zijn arcade games niet te spelen met een stuur op PGR na.
    Het was goed te doen maar het leek wel een compleet andere game.

    Voordeel van stuur met HP is dat je verkeer veel makkelijker kan ontwijken omdat je nauwkeuriger kan sturen.
    Nadeel is het driften, dat is veeeel lastiger, zeker in het begin had ik hier veel problemen mee.

    Met stuur is dus leuk maar met een controller is een stuk makkelijker.
     
  13. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoort zo.
    Geel is racers, blauw is politie.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Natuurlijk is het appels met peren vergelijken, maar dat is natuurlijk ook mogelijk. Je kunt best meer van peren houden dan van appels ;)
    Nee maar serieus, natuurlijk kun je wel wat zeggen over de kwaliteit van beide spellen.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja.. in F1 zaten bugs.. sommige zijn nu opgelost, andere zitten er nog steeds. Maar het racen zelf steekt verdomd goed in elkaar, in NFS ook maar omdat daar geen bugs in zitten is het de betere game? Ik vind dat nog steeds een kromme vergelijking, F1 is totaal anders, en persoonlijk heb ik veel meer plezier met F1 dan met NFS omdat ik het rijden in NFS heel anders is waar je aan moet wennen (bv dat je moet driften om behoorlijk te kunnen racen, vroeger was dat volgens mij niet? )
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind die herkenning van tracks juist relaxed. Daardoor kan ik gewoon hele races foutloos rijden. Zeker het nemen van shortcuts is handig als je precies uit ervaring weet waar de opening is want het is soms knap lastig te zien.

    Ik vind dit spel trouwens echt een genot voor t oog. Vooral als de lichten tunnels op je auto schijnen etc ;)
     
  17. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen op x360a.org, waar ik lid van ben, is dat de fans nogal boos zijn dat je verplicht reclame moet kijken wat je niet kunt overslaan. Ook zou je een online pass moeten kopen om met tweedehands online te kunnen.

    Is dit bij jullie ook zo?:mad:
     
  18. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Reclame kijken heb ik niet opgemerkt. En de Online Pass heeft niks met Need for Speed te maken, EA heeft simpelweg de online pass ingevoerd om tweedehands verkoop tegen te gaan, je moet dan voor 800 MS Points een online pass kopen. Is bij meer games van EA, dus NFS is geen uitzondering.
     
  19. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    EA is altijd het lulligste van allemaal naar de gamers toe als je het mij vraagt. Helemaal sinds ze ook gewoon servers platgooien als een game een jaar oud is of wat dan ook.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Deze game wordt anders veel gespeeld hoor. Het lijkt steeds drukker te worden.
     

Deel Deze Pagina