Eindelijk eens mee begonnen, en vind het echt genius. Heb eigenlijk nog nooit echt een sitcom/serie gevolgd (behalve BoB en The Pacific, al zijn dat maar kleine mini series) maar vind HIMYM nu al genius. Middagje gekeken en net klaar met episode 10 die echt zwaar genius was, hooked.
Weer een HIMYM-adept Seizoen 2 is misschien nog beter zelfs, dan is Ted ook een baas. Maar dat is maar relatief want elk seizoen is het kijken waard. Oh ja moet die van vorige week nog kijken trouwens.
De officiële HIMYM facebook pagina post net here's a preview of tonights episode Laat maar haha. Staat rebroadcast zie ik nu
Wat afleveringen ingehaald. De aflevering met Hurley van Blitzgiving is echt legendarisch. Hardop lachen, nu snel verder kijken
Blitzgiving is imo de beste aflevering van het huidige seizoen, verder vind ik het nogal tegen vallen :-/ wat jullie?
Vind ik niet. Ik vind het vooral tegenvallen dat ze niet allemaal achter elkaar kan zien, net als alle andere seizoenen.
Ik ben nu voor de tweede keer HIMYM aan t kijken. Maar seizoen 1 vind ik echt niet veel leuker dat seizoen 6 hoor.
Moeilijk vergelijken aangezien je al gezien hebt? Welk seizoen is er btw nu op RTL bezig? Laatst was die Bangity Bang aflevering op TV
Nog 3 episodes en dan aan season 3 beginnen. Barney is wel echt geniaal in season 2 maar voor de rest vond ik het niet echt speciaal. Vind het maar gaar dat Ted een relatie heeft met Robin, nu gebeurt er niet echt iets. Hopelijk gaat het snel uit. yeeeeeeeeeeeee, season 2 af.