Tja, maar het wordt ook zo geschreven om het geloofwaardiger te maken. De kans dat het over Halo gaat is vrij klein. Wat nogal vreemd is, is dat over een tv-serie aflevering in 2007 over een Halo versie gaat die pas eind 2013 uit komt. Maar ach, we horen binnenkort vast meer.
Ziet er best goed uit. Doet me denken aan SH2 die ook nog zeer goed was, dus hopelijk weten ze hetzelfde niveau te evenaren.
Kijk erg uit naar de nieuwe silent hill altijd leuke serie gevonden. staat zeker nog geen datum voor?
http://forums.xbox.com/4/35169816/ShowPost.aspx#35463467 Gaat over xbox.com. Blij dat ze die compare achievements gaan fixen, want die is nu echt fucked up
Hopelijk zoals het vroeger was en niet zoals nu waar het lijstje op volgorde staat van je eigen gespeelde games.
Dat zou alleen een leuke extra zijn... Zolang ze die volgorde bij Compare Achievements maar fixen. De rest maakt me dan niet veel uit. ________________________ Aankondiging van de nieuwe Harry Potter? En standaard: Mirror's Edge 2? ()
Zo lang ze maar niet de 360 bevuilen met die Harry Crapper games. Breng maar uit op de PSP ofzo, daar hoort het wel thuis. Maar standaard: Mirror's Edge 2?
Nee, dat kan me niet boeien, maar die laatste HP game was toch ook crap? Kunnen ze beter hun tijd ergens anders aan spenderen of die games niet voor de next-gen maken, maar voor de PSP bijvoorbeeld, zodat ze er minder moeite voor hoeven te doen.
Minder moeite? Als je de vorige HP game bekijkt lijkt het al alsof ze geen enkele moeite hebben gedaan. Zou zomaar een port van de PSP versie kunnen zijn. Dat ze nu maar snel komen met Part 2, dan kan ik gaan beginnen met hopen op een aankondiging voor een nieuwe HP game die niet gebonden is aan een film... een RPG het liefst.
De HP game heeft toch niks te maken met ME? HP door EA Bright Light en ME2 door Dice. Kunnen best samen in 1 jaar komen. Ander genre, andere kwaliteit, andere ontwikkelaar, andere release (juli voor Part 2 en november hopelijk voor ME2) Al zou ik natuurlijk ook voor ME2 kiezen als er maar 1 game kon uitkomen.
Ja, maar dan schuiven die mensen van Bright Light maar even door naar Dice, alhoewel... Doe maar niet, die gasten maken crappy games.