Mijn Spartan is nu eenmalig ge-update. Dit is niet meer de eerste versie die er eerst altijd stond, maar hij heeft nog niet de laatste dingen die ik gekocht heb.
Aah, holy crap! Ik had er al vaker over gehoord, maar ik zie nu pas het aantal credits dat je nodig hebt om van Warrant Officer Grade 3 naar Captain te gaan. Damn Bungie...
Bij elke Rank die je omhoog gaat, dus bv van Warrant Officer naar Captain, komt er een Rank to See en Rank to buy bij. Dus als jij Captain wordt, dan is er bepaalde armor die je dan kan kopen, en komt er ook weer bepaalde armor bij die je wel kan zien, maar nog niet kan kopen. Bij mij bijvoorbeeld kan ik de Security helm zien, (vanaf Brigadier) maar nog niet kopen, want daar moet je General voor zijn. En ik ben Brigadier Grade 2(bijna).
Legendary Friends Complete any Campaign mission on Legendary in co-op mode. 27d19h12m2s 2500cR Is dit gewoon een bug, of betekent dit dat de komende 4 weken deze Weekly Challenge actief is?
Kostuum game lijkt me awesum! Ik hoop niet dat de Griffbal playlist over je competitive record (bungie.net) heen gaat, want dan heeft iedereen opeens 300 Overkills. Dat staat niet echt netjes als jullie snappen wat ik bedoel. Bij Halo 3 kwam die bij je Social record. Maar bij Reach is het geen ranked en social meer.
Ik ben al lekker op weg naar Captain: Wat is de game opeens een stuk leuker zo zonder Zombies. Verbaasd me wel hoe vaak mensen de Forge World maps (Cliffhanger etc) kiezen ipv de echte nieuwe maps (Sword Base etc). Ik vind die allemaal vrij saai.
Hmmm heb de Noble pack toch maar gekocht (kon het natuurlijk niet laten), maar ik heb hem 'm nu gedownload maar de game pakt hem niet. Ik hoef toch niks te instaleren ofiets (hoefde met andere mappacks nooit iig)...
Ah, weet niet wat je speelt, maar ik doe meestal team slayer en daar kiezen ze echt heel vaak Sword Base. Daarentegen bijna nooit Zealot, terwijl die juist wel leuk is.
Misschien een domme vraag; maar heb je de playlist Noble Map Pack geprobeerd? Anders gewoon ff opnieuw downloaden, misschien dat er een error was opgetreden ofzo. Ik vind Zealot een van de leukste maps (map pack buitengelaten). Jammer dat die inderdaad vrij weinig wordt gekozen.
Het is mij vandaag niet gegund. En dat zijn voor mij ook nog eens goede stats! (geen enkele keer in de min!) Paar keer een Killing Spree en zelfs een Overkill. Wel weer alle challenges, dus dat schiet al lekker op. edit: Plaatje gefixed
Laatst in Community Slayer eindigde ik met +27, streak van 25 Maarja, moet er ook maar geen Fuel Rod in een map liggen
Zealot is alleen leuk met DMR, anders vind ik het niet leuk Zijn er mensen die hier customs spelen? Zoja, voeg me toe!
YES, heb me loon binnen, dus dat betekend zometeen Gold kopen. Als er mensen zijn die iets anders willen spelen dan SWAT(kuch COOKIE kuch), add me
Met dit soort challenges kom ik wel bij de 1000/1000. Ik ga er iig voor zorgen dat ik niet weer 1 (of 2) achievements van de 100% blijf steken. FU @ de Killing Frenzy @ H3.