ok thx, en als ik em binnen heb op welke difficulaty raden jullie me aan te spelen is hard moeilijk of?
Ik heb op normal gespeeld, nergens grote problemen gehad. Achteraf had ik misschien beter op hard kunnen spelen.
Is natuurlijk vrij subjectief, maar ik vind het wel leuk om af en toe flink te moeten struggelen, dat was op normal iig niet.
vanaaf begonnen met de game op hard, chapter 1 + 2 uitgespeeld erg gave game tot nu toe!!!!!!!! tips hoe je het beste je upgrades kan beginnen/verdelen?
Zowieso vrij vroeg in wat health regeneration investeren. Voor de rest maakt het niet zo heel veel uit volgens mij
ik speel op hard, en ik probeer nu steeds counters te doen (gekocht via upgrades) maar het wil niet erg lukken heeft iemand miss tips voor mij? ben in chapter 7 fnding trip...
Die counters vond ik ook een beetje verrot. Je kunt mss beter die upgrade nemen waarin je achter je enemy komt te staan, staat als ik me niet vergis boven of onder die counter attackt (geloof dat het iets met evade heet, maar weet het niet meer zeker). Die leverde mij meer voordeel op dan die counter attack.
ben ik ook van plan zsm te kopen, maar *wil ook de counter achievement ff scoren...! dus als iemand tips voor counters heeft! iemand aub, ik blijfmaar proberen maar t lukt niet....
aan t eind van chapter 8 als je de windmolen heb geactiveerd kom je de dog weer tegen die dan op je afkomt en gaat schieten kan iemand me aub vertellen hoe je die moet afmaken als je GEEN wapens heb??
Volgens mij gewoon volgen op je skateboard en als je er vlak achter bent kun je hem met of overmeesteren.
omg ik was gewoon blind, in een hoekie zat er blauwe ammo verborgen!! t lijkt trouwens wel of ik het blijf zeggen, maar deze game is weer 1 van de beste games die ik de laatste tijd heb gespeeld!!
Ik hoor dat het een beetje een simpele game is of valt dat wel mee. Het lijkt mij overigens wel een toffe ervaring..
Ik ga nu de game beginnen, en gelijk op hard ook. Ik las hier wat over dat het iets te makkelijk was op normal enzo, en dat wil ik niet
ik speel em ook op hard en vind het het juiste niveau! ik denk dat enslaved op hard te vergelijken is met een andere game op ''normal'' dus hard is wel aan te raden! en @camo, t word inderdaad nergens echt heel moeilijk (afentoe wel battles waar je als je met hard speeld ff HARD tegenaan moet gaan en een uur loopt te vloeken als het maar niet lukt) maar tis gewoon eeen heerlijke game.. mooi verhaal.. toffe personages alles ik vind het een topper.. 1 van mn favo games van afgelopen tijd
Zit nu in chapter 2 bij een soort mijnenveld, tot nu toe erg gaaf. Ik vind het vooral tof hoe de band tussen Monkey en Trip zich opbouwt, het begint allemaal heel afstandelijk en hij is duidelijk boos...wat te begrijpen is, en het gaat steeds beter tussen de twee. Vind dat erg goed gedaan, ook die gezichten en emoties zijn top notch.
game bijna uitgepssled, ben net in chapter 14 aangekomen wat ik me nu afvraag is, is de uitbreiding de betaalde DLC het kopen en spelen waard of voegd het weinig extras toe??