FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    ja klopt, heb ik ook steeds. worden saaie projectmeetings op school nu.

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand XAVI 89,CM,4-3-3,80 contracts kopen?

3. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje he hoe sturen ze het op krijg je zo n kaart thuis gestuurd of krijg je het per email?

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ze geven je de nametag en inlogcode van een silver account waar de punten op staan.Ze geven je 48 uur de tijd om de MS points te gebruiken.

Ik vraag mezelf alleen af als je ze op een Silver account gebruikt,je de resultaten terug ziet op je GOLD account?
    Je zal ze wel moeten ruilen met spelers op je gold account ofzo.

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  5. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel een x de moeite waard zijn..
    Maar je krijgt dat silvere acount voor 48uur en dan nemen zij hem weer over?
    is gebonden met w8w zeker..
    Is het legaal of niet?
    iemand enige ervaring?

tnx voor reactie

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Iemand ervaring met Xabi Alonso ? Speelt ie lekker? Issie verdedigend ook een beetje sterk? Ik speel nu met Mikel en Toure, moet eigenlijk nog een controleur erbij voor de rotatie.

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De IF is wel goed hoor,heb ik aardig wat wedstrijdjes mee gespeeld..lange pass is ook erg goed

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb de normale en die speelt al lekker de if is geloof ik vooral een stuk sneller en daar kan alonso soms wat problemen mee krijgen. normaalis ie 25.000. if komt er echter een nul achter

9. ultiem klote

ultiem klote Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand stoppen met fut11 of teveel coins hebben....hoe dan ook wie o wie verkoopt zijn coins,ik heb eerder op dit forum zaken gedaan, ask siemenn,:) laat me weten via privebericht , thanks

Oja wie heeft er ervaring met die(6000msp) accounts en kan je gebanned worden of opgelicht dat je niks krijgt ,thanks

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zal het even uitleggen, ik weet het uit ervaring.

Je krijg een Silver account met het aantal (P) Microsoft Points er op. Je moet deze punten op dit account gebruiken, en de spelers en het overgebleven geld aan het eind van de dag ruilen met je main account.

Dit is echter wel illegaal, en als Microsoft er achter komt ben je enorm de lul. Je console wordt gebanned (consoleban), ik heb dit al bij een vriend zien gebeuren en vele mensen op fora die ik bezoek hebben er ook al over geklaagt. De punten zijn gekocht met illegale, gecrackte creditcards en het is dus een pure fraude-netwerk wat zich afspeelt. Als ze jou pakken, ben je de lul.

Natuurlijk kan je ook opgelicht worden, probeer maar eens een gesprek aan te gaan met de verkopers van deze punten. Geen van allen kan normaal engels, ik vroeg bijvoorbeeld wat informatie over het account en de gevolgen. Maar nee hoor, ze kenden de woorden 'silver' (account), 'ban', 'coins' enzovoorts niet. Ze praten amper engels, gewoon Mexicano's die daar wat geld mee willen verdienen in een uiterst illegaal netwerk.

Flink duur zeg, 20 euro daar voor betalen :eek:. En dan ook nog een kans op een console-ban erbij, pff. :eek:

Je kan er een console-ban voor krijgen, inderdaad. Opgelicht worden, tja, kan overal op internet. Je kan onderhand niets meer vertrouwen. ;)

Ik heb trouwens vorig jaar érg goede zaken gedaan met ultiem klote, dus zeker een vouch voor verkopers!

11. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zit te twijfelen of is er 1 zal kopen..

Maja heb een mooi team..

Casilias
    Maicon-Puyol-Pique-Abidal(ramos)
    Kragic-Mascerano-KAKA-dimaria
    LavesiIF-DavidVilla (IF TEVES)

Wissels:Valdes-dani alves arbeloa ramos WalcotIF cambiasso ozil hiqueen tevezIF

te koop
    Tevez IF
    Walcot IF

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je moet het zelf weten hoor, maar wanneer Microsoft erachter komt ben je genaaid. Daarnaast is het ook gewoon illegaal, dus als de politie hier meekijkt (vaak bewezen op het internet) of informatie krijgt van andere vertrouwde bronnen ben je ook de lul. Het is gewoon creditcard fraude, en dat is.. ÉÉÉÉÉCHT ILLEGAAL :+.

13. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    na doe t wel niet te veel risico s moet gewoon walcot IF veropen ken ik ook voor 300K pakjes kopen:p

14. ultiem klote

ultiem klote Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sprak net twee vrienden , allebei voor 4200 mspoints pakjes gehaald , dus in totaal voor 80euro allebei helemaal niks niks niks , beste was Lennon 82, in waarde dan en twee 41212 kaartjes , de ander anelka, meer niet ,dus ik koop nooit pakjes, never ever nooit meer niet, nooit gedaan,zal het ook niet doen.FUCK EM,EA,HEHE

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, ik had in mijn 10.000 MSP maar (in het totaal) 250.000 coins gekregen. Zo'n 190.000 coins door verkopen etc, en Lennon/Ozil/Nani/Arbeloa. Dat is dan voor 200 euro, eigenlijk! :eek:!

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gvd zie net een IF ronaldo voor 100K ipv 1miljoen k voor me neus voorbij gaan :mad:

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Iemand interesse bij Essien?

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hele markt ligt op zijn kop.
    Veel goede spelers zijn voor een koopje binnen te halen.

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    @Siemenn

Wanneer je iets koopt bij een trusted gebruiker op ebay ben jij zelf uiteraard niet fout he. De enige waartegen de politie wat kan doen is de verkoper. Microsoft zou je uiteraard kunnen bannen maar dan nog zou ik dat raar vinden. Ik ga het zelf denk ik niet meer doen. Verkoop het wel door aan een vriend, ben wel klaar met FUT, te te verslavend. Kost me teveel geld anders.. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina