[TV] Chuck

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 10 jan 2011.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wat kijken ineens veel mensen Chuck :+

Weet niet of het aan mij ligt maar sinds seizoen 4 valt het mij heel erg op dat vooral het acteerwerk en de sets van een behoorlijk b-niveau zijn. Is mij in eerdere seizoen nooit echt opgevallen maar het blijft een serie die lekker weg kijkt wat vooral aan de goede combo van actie en humor ligt

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Ja tuurlijk is het actie die zichzelf niet super serieus neemt. Het is dan ook geen 24..
    En die bijrolletje zijn ook vaak B acteurs. Nu is Dalton ten tonele, eerder zagen we al Lundgren. Ik vind dat wel droog :+

3. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, holy shit, holy shit.

S02E17 gezien. Kut zooi! :9

Orion eindelijk gevonden. En dan gebeurt er zoiets. Altijd een Chuck actie. :9 Eerst vroeg ik me af of het een neppe Orion was. Maar daarna, toen ik de video op het einde zag dacht ik misschien dat het Bryce was. Anyway, ikzelf heb geen idee. En spoil het a.u.b. niet voor me.

Fuck, ik moet doorkijken maar kan niet. :+

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Same here. Ben nu bij de allerlaatste, ep 22. Kijk 'm morgen wel en ga dan gelijk door naar S3. Maar even...

Chuck's vader is Orion? Damn. Zag dat dus echt NIET aankomen. Moest bijna huilen toen Chuck en z'n pa uit elkaar werden gehaald. :p

En dan nog een beetje...

Die intersect eindelijk uit Chuck's hoofd. Ik denk wel dat hij het gaat missen, en dat hij uiteindelijk wel weer een spion word. Niks spoilen hè!

En Sarah die gewoon iedere fucking keer er mooier uitziet. Iedere keer die jurken.

Oh, en natuurlijk die kus toen ze op de 'vlucht' waren. Hij een condoom zoeken, heeft morgan hem :+

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    O. My. God. NIET LEZEN ALS JE NOG BIJ SEIZOEN 2 BENT. DIT GAAT OVER DE LAATSTE EP VAN SEIZOEN 2.

Chuck heeft de intersect weer in zijn hoofd, én kan in ene fucking goed vechten.

Deze serie wordt steeds beter en beter.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Chuck is écht een vermakelijke serie, als er even niets aan is, komt Sarah (de reden waarom je deze serie kijkt) weer in beeld en ben je weer 5 minuten afgeleid. Tussendoor leuke actie, stomme acties en de heerlijke nerd acties van Jeffster + Morgan :D.

Er had iets meer diepgang in gemogen, maar het is nog steeds verslavend!

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Jup.. die Sarah is lekker

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Is Chuck al in NL te koop? Kan hem niet vinden.

9. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Seizoen 2.
    Seizoen 1.

10. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    Ah grappig dat er eindelijk een topic over is!:) ik volg het al sinds de eerste aflevering uitkwam in Amerika :) volgens mij gaan ze binnenkort verder :D zin aan!

ik volg verder ook 'v' , stargate universe (gecancelled:mad:) , castle, white collar, hustle.
    Chuck is hierbij wel een van de leukste:)

Captain awesome is een baas:cool:

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  11. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    S02E22
    Guys... Chuck knows Kung Fu. :+ Wtf, vette episode, alleen jammer dat Bryce dood is, vond hem altijd al een badass. :9 En ik weet niet zeker, maar ik denk dat de serie minder gaat worden, omdat Chuck Kung Fu kan. 1. het past niet echt bij hem en 2. het was juist grappig dat Chuck helemaal geen ervaring had en Casey en Sarah hem steeds moesten redden. Maar toch, ik werd daar op een gegeven moment ook moe van. :+ Oh en Chuck's vader is Orion, fucking badass!
    Ben wel benieuwd naar season 3, kan niet wachten tot ik die binnen heb, geweldige serie!

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb hem lekker al binnen! :+

Nu bij ep 6, gaat hard. En wat je in die spoiler zei, zag je niet aankomen hè? Me neither.

13. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
    Toen hij zei: "I'm not who you think I am either" dacht ik dat hij een CIA/NSA agent zou zijn. Maar toen hij dat awesome portable computer ding tevoorschijn haalde dacht ik damn!

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik ook.

Die 'nep' dood in die helikopter had ik allang door, maar dat hij Orion was nog niet :p. Overigens heeeerlijke scene als Chuck en Sarah in dat motel slapen en dan in de ochtend....... mmm....

15. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    IOU One Condom. Naaier. :+

16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
  17. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0

Als je het
    jammer vond dat Bryce Larkin dood ging kan je wellicht
    White Collar kijken, daar speelt hij de hoofdrol :thumbs: ook een echt leuke serie. (nog niet uit in NL btw, maar daar is wel wat op te vinden;p )

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't nog niet echt gemerkt. Zit nu te wachten tot seizoen 4 weer verder gaat. Het verhaal en de actie waren altijd al behoorlijk cheesy, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Ik begin me wel steeds meer te ergeren aan Sarah. Die heeft echt maar 3 verschillende facial expressions in d'r repertoire.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ze houden wel erg van Apple hè? Iedereen heeft een iPhone :+.

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    864
    Ja en Macbook Pro's :+. Apple zal wel sponsor zijn net als Subway.

Deel Deze Pagina