Ik heb mijn uploaded video's gerendert, alleen hij zei al, na de 1ste rendering: Are you sure you want to render this clip overwritten?Klopt dat? En het duurt zeker even voor ze op de website staan of niet?
ja dat klopt dat zegt hij steeds, maar op de site maakt hij dan een nieuwe( max. 6) en 30 secondjes duurde bij mij ong. 5 minuten
binnen half uurtje ook gelijk op youtube als je je YT account linkt en ik zie net dat als je met je youtube account linkt ze erop blijven staan nadat je ze vervangt, awesome
kun je mij dan helpen want nu na 8 uurtjes de videos te hebben gerendert staat er nog niks op de call of duty website?
Welnee, dan moet ik steeds zoeken naar de losse threads. Vandaag weer even lekker lopen knallen, stond net heel even 275e van de wereld in TDM op de weekly leaderboard wat voor mij een hele prestatie is. Jammer genoeg daarna 2 kutpotjes en dan sta je meteen alweer 850e Moet wel zeggen dat het tijd word voor nieuwe mappen, ik heb deze wel gezien nu. Tijd voor wat meer extreme mappen, dus heel open of heel gesloten. Deze zitten er allemaal een beetje tussenin
Ik heb een probleem, filmpjes zijn ge-rendert , youtube account is gelinkt,gamertag ook. Tog komen de filmpjes als nog niet in file share of de website,iemand die het weet?Ik moet het echt weten,voor filmpjes uploaden.
De eerste keer duurde dit bij mij ook zowat een hele dag, maar daarna stond hij er telkens meteen op.
ja , mijn filmpjes zijn allemaal van onder de 30 seconden.. Xbox account gelinkt,youtube account gelinkt, filmpjes onder de 30 seconden,en gerendert en tog staan ze na 2 dagen er nog niet op????
*huilie huilie* Bij mij stond het er gelijk op! Ik denk dat JIJ iets verkeerds doet, waarom zou het er dan bij bijna iedereen gelijk opstaan?