*kijkt in Game Library* Hmmm... Aangekondigd: Castlevania: Lords of Shadow 2 Prototype 2 Half Life (Episode) 3 Darksiders 2 Niet aangekondigd maar komt zeker: GTA 5 Alan Wake 2 Niet aangekondigd maar wil ik wel hebben: Saints Row 3 Just Cause 3 Prey 2 Bully 2 Jericho 2 Burnout Paradise 2 Dante's Inferno 2 Enslaved 2 Kameo 2 Prince of Persia 2008-2 (Inb4Dulle ) Brütal Legend 2 (JAAAH)
Een vervolg op XIII. Een van de ondergewaardeerde games op de Xbox 1 imo. Verslavend, toffe stijl, leuk verhaal. edit: en eindigde volgens mij ook met 'to be continued'
Dungeon Keeper 3. Ik snap echt niet waarom er nog geen vervolg is. Zo'n geweldig concept. De developer was wel falliet, maar ze kunnen de rechten wel verkopen lijkt mij.
Commandos 5. Als dat gebeurt kan ik mijn 5 jarig ritueel van elke avond bidden richting Spanje eindelijk stopzetten.
naast deze twee graag een nieuw vervolg op Brothers in Arms. Het laatste deel eindigt zo mooi en ik wil echt graag weten hoe het verder zal gaan met Sgt. Baker. en de rest van het squad.
Inderdaad, Dungeon Keeper is één van de spellen geweest waar ik echt ontiegelijk veel tijd in heb gestoken om steeds weer hetzelfde te doen (toen had ik ook niks beters te doen als jong pleurisventje). Echt een machtig spel! Hoop zeker dat hier ooit nog een vervolg op zal komen. Voorderest zou ik het zo snel even niet weten, denk niet dat veel games die tijd indruk gemaakt hebben op mij.
Juist deze game had zo'n geweldige sfeer. Echt nog nooit zo meegegaan in het verhaal als met die game. Doet me denken aan Beyond GOod and Evil, die had ook zo'n toffe sfeer en gevarieerde gameplay. Dat vervolg is dan wel aangekondigd, maar nog helemaal niks van gezien...
pray 2 idd, ook spy/mercenarie van splintercel wil ik terug, half life, ghostrecon, en hunter van de amiga was vet,
Wat roept iedereen Splinter Cell? Hiervan is 2010 nog een game uitgekomen Ik neem aan dat dit om sequels gaat van games die al een tijdje niet meer van zich hebben laten horen.
+10^3000 Verder nog JSRF 2 natuurlijk. Waarom daar nooit een vervolg van is gekomen, is me echt een raadsel.
Het gaat ook om de multiplayer modus van Chaos Theory: Spies vs Mercs. Dát verdient een nieuw deel. Dus automatisch ook een nieuwe Splinter Cell.
Gta5, maar die komt waarscheinlijk was in 2012. Er werd gehoopt op eind dit jaar, maar ik denk dat we dat uit ons hoofd kunnen zetten. Trouwens, een mix van gta5 en Een soort maffia2/la.noire zou denk ik wel killing zijn. Zelfde genres, maar met allemaal andere voordelen.