[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik ken de maps wel ik ben geloof ik level 8 level 10 en level 9 in die classes.

    Maar als ik wordt beschoten en ik wil hem smeren zit ik overal achter vast, dat is vervelend.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat was ook in BC2 zo, blijf je achter een halve molecuul haken en gaat je hele beeld trillen etc, op een gegeven moment leer je wel een beetje waar al die plekken zitten maar het blijft kut.. zit een gewoon in de engine denk ik.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    In bc2 heb ik daar veel minder last van.

    Vin dit wel een leuk spel online afgezien de drie dingen waaraan ik me stoor die snipers, spawn punten en ik struikel overal overheen xD
     
  4. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat hotzone gekocht toen die meteen uitkwam maar dat wordt niet eens gespeeld beetje zonde geld.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Blackops die ik 2 weken gespeeld heb zuigt die lobby's hier leeg.

    Hopelijk raken er meer mensen binnenkort uitgekeken, zoveel vernieuwing zit er niet in die game en kunnen we als nog gaan genieten van Hot zone en Clean sweep.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    ik heb heel wat uren gespeeld en dan nog zijn sommige maps gewoon kut

    Ik vind er 2 slecht, eentje met een rivier/beekje in het midden en dan degene waar de taliban in de berg begint en de black ops in het dorpje... je kunt je amper bewegen of je bent al dood. Zelfs naar de overkant gaan lukt bijna niet.
     
  7. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zo goed als je speelt /Cruijff mode uit O-)
     
  8. NLVentouxx

    NLVentouxx New Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu een poosje dit spel en de Singleplayer is echt vét. i.c.m. HDMI kabel & leuke TV en surround set levert het mooie plaatjes op. Multiplayer vind ik eerlijk gezegd niet zo.. kan het niet echt uitleggen maar als ik het vergelijk met de multiplayer van bijv MW2 of BFBC2 valt het tegen. Vind deze game echt leuk om te spelen (singleplayer dan)
     
  9. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0

    Gast wat zit je nou te spammen, volgens je live profiel heb je dat spel niet eens gespeeld. Same goes for Gears.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hij kan toch meerdere accounts hebben ? :emo:
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hoef je hem niet gelijk af te kraken ;)
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    @Max:

    Heb de game ook binnen nu hoor! Net ff SP gedaan en die is best wel leuk! Niet echt moeilijk, zelfs niet op Hard, maar het bevalt me prima. MP ga ik morgen proberen, laat dan de discussie tussen BC2 en MoH maar los barsten ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heb Battlefield BC 2 ook weer aangeschaft, mede om deze game. ;)
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    JTag-hack denk ik. Zo'n hoge skill is onmenselijk!!!

    Maar oke, beetje BC2 in het klein lijkt me wel erg tof! Zal het vanmorgen eens proberen!


    Edit:

    Yeah, mijn tweede potje al 24/4 :)

    Edit 2: Online iets meer dan een uur gespeeld. Leuke game! Wordt afwisselen tussen deze en BC2 voor mij, Black Ops raak ik voorlopig niet meer aan denk ik! K/D is nu 2,09, 90 kills en 43 deaths. Best netjes voor een beginner :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nice man, heb zelf vaak genoeg te maken met 2-11 of 3-9. Soms komt er nog wel een positieve 4-2 uitrollen. Anyway, ga zelf echt voor de fun ipv de triple dipple kill achievements en prestaties en dergelijke. ;):9
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ga ook voor de fun hoor!
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft BC2 ook hoor ;) Is gewoon iets dat DICE heeft geïmplementeerd in de beide games.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, beide zijn erg leuk hoor! En beide zijn bij mij altijd helemaal vol. Heb nu 22 uur in BC2 zitten online en hoogstens een keer een leeg potje gehad. Geen problemen dus.

    Maar ik zal af gaan wisselen tussen de twee denk ik. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb. Black Ops voorlopig niet meer eigenlijk...
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Blijft vaag bj jou hoor... Maarja. Ik vind beide erg leuk online! Heerlijk om dat af te kunnen wisselen! DICE is voor mij de koning in MP :)

    We zullen binnenkort eens samen knallen Max. Lijkt me leuk!
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Hoop toch stiekem op een snelle aankondiging van nieuwe maps... Alhoewel ik nu een paar dagen geen tijd heb gehad voor moh, heb ik wel weer zijn in een paar potjes, maar nieuwe maps zijn meer dan welkom ;)
     

Deel Deze Pagina