[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik vragen wat je zo trekt tot dit spel? Het lijkt me ook interessant, maar ben je niet bang dat 'Whip + shotgun'' oid gaat vervelen? Verder is IGN (nog) niet echt te spreken over de MP, wat voor mij ook best belangrijk is.

@ Dutch, je kan altijd NLse sites proberen, al ben je dan duurder uit dan 30-40 euro. Als je het gaat importeren, weet ik bijna zeker dat je het nooit op de release zal binnen hebben, maar iets erna.

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Epic was toch ook betrokken bij Quantum Theory dacht ik?

Dat was ook een echte toppert

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ehm, nee. Epic had daar niks mee te maken.
    En dat was een boutgame. :+

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Huh oke dacht dat ik daar eens een interview van had gezien met die Cliffy B ofzo..

Want die wereld en karaktertjes lijken ook een beetje van gears.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Epic games is gewoon epic, het portfolio van de games die Epic Games heeft gemaakt, games waarbij zij een dikker vinger in de pap heeft bestaat gewoon uit games met verschillende soorten gameplay elementen die toch allemaal erg tof zijn. Van Jazz Jack Rabbit tot UT99 to en met Gears of War. Sowieso zit er altijd een dikke portie actie in die ik erg kan waarderen, de moeilijkheidsgraad is pittig op een hoger niveau maar nooit frustrerend moeilijk.

Humor is altijd een beetje "puber humor", denk aan het morbide "headshot etc" maar wel humor die ik nog steeds erg kan waarderen in een videogame. Tot slot zijn mijn verwachtingen met betrekking tot de muziek ook weer hoog, bij alle vorige games stond de soundtrack uiteindelijk ook op mijn Ipod.

Bulletstorm belooft weer een kickass game te worden, grote monsters, toffe wapens. Leuke cheesy oneliners, en toch een bepaald soort sfeer/ omgeving. Ik heb er gewoon veel zin in!

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    QT heeft niks te maken met Gears. Behalve dat QT eruit ziet als Gears als die textures enz nog niet zijn geladen...
    En zoals MetalSonic ook zegt, Epic Games komt al sinds Jazz Jack Rabbit met quality games

7. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet erom dat ik hem op de release heb. Maar iets eerder dan 2-4 weken na de release. Of ik moet kiezen om hem op te laten sturen door UPS. Maar dan ben ik volgens mij nog bijna net zo duur uit.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog nooit een Epic game gespeeld, dus ik weet niet wat me te wacten staat. Al ontvang ik dit weekend hopelijk GoW 1/2. Ik koop het wss wel, want de humor die ik zag in de trailers, houd ik wel van ^^. Thanks voor de reply.

Misschien is MediaOffer een goede tussenweg? Al zijn de prijzen nu iets duurder en kom je uit op 52-53 euro op de release...

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch ben ik erg huiverig voor het EA labeltje, vaak wijst dat toch op gare online, minimale opties en allerlij vieze geldklopperijen. Anders had ik deze al eeuwen geleden besteld.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, en vooral op de MP heeft EA vaak grote invloed en dat is tot nu toe nou niet echt voordelig geweest tegenover hun. Verder is de vraag, kan deze game lan? En co-op of op 1 scherm met 2?!

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    helemaal niet man. EA heeft dat allang niet meer. je bent in de war met activision

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het vaak met je eens en er zijn een aantal games die wij beiden spelen. Maar dit EA gebitch is echt onzin, meer kan ik er niet van maken. Genoeg games van de laatste tijd die zijn uitgegeven door EA en gewoon prima games zijn. Geldklopperij vind ik ook raar, alle bedrijven proberen geld te verdienen, winst hebben zij nodig omdat ze niet door de overheid worden gefinancierd en er personeel moet worden betaald etc.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    precies.. iedereen probeert geld te maken. geld klopperij vind ik die 15euro mappacks voor cod, zwarte verf in fable eruit halen en los verkopen dat soort dingen. vergeet ook niet EA is degene die games als dragon age, battlefield, fifa en mass effect, dead space uitbrengt.

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom dus, sure er was een tijd dat EA van alles uitmelkte enzo en dat er veel troep was. Echter, had je toen ook goed naar EA gekeken icm het nieuws dat ze uitbrachten, dan kon je ook zien dat ze zich daar na een tijdje van bewust waren en dat ze nieuwe (goede) games wilden uitbrengen etc. En dat is EA in de laatste tijd goed gelukt.

Waar je 5-10 jaar terug nog vooral vrienden maakten met EA gebash vind ik het nu getuigen van onzekerheid en juist een krappe blik op de games industrie. Beetje hetzelfde als dat het na een tijdje ook niet meer zo was dat iedereen riep dat Nintendo kiddy was etc.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    25 januari demo time!

16. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Direct downloaden dan !

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een bron, als ik vragen mag?

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Electronic Arts today announced that a demonstration of his blistering Bulletstorm its way to Xbox 360 and PlayStation 3.

A demo chega já no dia 25 de Janeiro, onde poderemos experimentar o modo Echo, um dos três principais modos de jogo. The demo comes already on January 25, where we can experiment with the way Echo, one of the three main game modes. No nível em questão vamos encarnar a pele de Grayson Hunt, onde terá que passar por um edifício em ruínas e alcançar a melhor pontuação possível. At the level in question will embody the skin Grayson Hunt, where you have to go through a ruined building and achieve the best possible score.

Teremos também mais de 45 movimentos especiais, que podemos comparar com as dos nossos amigos. We will also have more than 45 special moves, we can compare with those of our friends. Optimizações exclusivas também poderão ser desbloqueadas, que poderão ser utilizadas no modo Anarchy na versão final. Unique Optimizations can also be unlocked, which may be used in mode Anarchy in the final version.

bron: eurogamer

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gamehubs is 1-2 weken. Laatste zendingen van andere mensen zie ik allemaal met 10 dagen binnenkomen.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja of gewoon 70 euro betalen bij bol.co en dan hem je de game toch vrij gauw? De GOW3 beta zal ook niet later voor iedereen beschikbaar zijn?

Laatst bewerkt: 13 jan 2011

Deel Deze Pagina