Ben benieuwd hoe de demo is , mocht het echt heeeeeel slecht zijn (betwijvel ik) kan ik altijd nog mijn preoder intrekken
Als je bij bol.com besteld, heb je het wss al op de release. Volgens mij zijn er geen verdere details over de GoW beta.
Ik begin ook wel zin te krijgen in deze game. Alleen vind ik €70 toch best veel... Ik kan dat er tegenwoordig niet meer aan uitgeven. Ik dacht dat de Epic edition niks extra's zou kosten.
Ik heb daar niet over ge-emaild, gezien de berichten op de vorige pagina dat de epic preoder actie een actie is van de USA sites, en de lage verkoop prijs, ga ik er maar vanuit dat het de gewone editie is die gamehubs verkoopt. Gears of War 2 (online) speelde ik vooral voor de horde mode, en de online co-op. Weet nog dat er in het begin veel lag was, dus zoveel zin heb ik ook niet in de béta ... bééééééééééé'ta
Ok. Naja dan word het de normale maar bestellen. Over die lag problemen. Ik denk dat dat wel is opgelost zoniet dat begint epic een beetje te valen. Geen epic win maar EPIC FAIL
Ik kijk momenteel wat filmpjes van Bulletstorm, en god, het ziet er wel prachtig uit. Zover ik wist, is de UT3 engine nu best een oude engine, maar het is grafisch echt een toppertje.
is het niet UE3.5. vernieuwde engine waar mass effect 3 (en ps3 mass effect 2) en gears 3 ook mee zijn gemaakt
Het is niet de UT3 engine, Unreal Tournament 3 is de laatste game in de UT serie, die game maakt gebruik van een verbeterde versie van de Unreal 3.0 engine, sommigen noemen het dan maar Unreal 3.5 engine... UT3 op de X360 is grafisch btw ook nog steeds beter dan menig game op de Xbox, sowieso mooier dan Gears of War 2. Scherpe textures (dichtbij en veraf), goede framerate etc... Enige nadeel, en dat hebben al die Unreal engines voor mijn gevoel wel gehad, is dat de textures soms laad inladen maarja.
Oops, mijn fout. Ik bedoelde ook Unreal Engine. IIG, na een aantal filmpjes te hebben gekeken, ben ik toch aardig overtuigd .
Ik ben alleen bang dat de manier van killen snel gaat vervelen... Het moet mij meer bieden wil het me over de streep trekken. Jammer dat er niet een ouderwetse mp in zit ook. Dat leek me wel wat.
Ik ben best benieuwd hoeveel wapens er in zitten. Ik hoop wel iets meer dan je ziet in de trailer (ja, ik weet dat er meer wapens zijn dan in de trailer, maar dat kan ook 3 wapens meer zijn oid).
Dat is waar. Echter, variatie vind ik ook niet verkeerd. Ze zeiden dat de wapens net zo waren als UT oid, maar ik heb geen idee wat ik erbij kan verwachten. Ach, we zien wel. E: Opzicht ben ik best nieuwschierig naar wat voor wapens UT dan had. Als iemand er iets over wilt vertellen, zou dat aardig zijn.