[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    ^Awesome \o/

Edit: Ben ik serieus een zwart met wit konijn?
    Of ben ik dit niet en is het een vrouwtje :p

Party voor 't weekend:
    - NL Black Night
    - MetalSonic
    - Dutch Future
    - DnS Yordi

Pewout is ie zo goed? :b:

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    @Spammie:
    Het is een vrouwtjes konijn, ik had gezocht naar een vriendinnetje voor je en ik vond dat zij wel goed bij jou zou kunnen passen. Leuk vrouwtje met een eigen karakter, oogt vrolijk maar ook iemand die van zich af kan bijten!.
    (het staat ook in de afbeelding hé/ Hollander- voedster)

Als je liever iets hebt van 't zelfde geslacht

Je overzicht van namen klopt, ik denk dat ik de zombie avond vast zet op aanstaande vrijdag, 20.00..

@gaming4life (ofzoiets)
    Voeg mij maar toe, ik accepteer je friends request

\o/\o/\o/

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    is goed ik voeg je toe, geen zorgen dat ik geen zombies kan hoor, speel het al 2 jaar en kom met mn vrienden met 2 man altyd wel tot wave 23.
    Als je me via de headset de tactiek al zegt volg ik het gewoon op.
    Hoelaat gaan we spelen dan?

Edit: vrijdag 8 uur,verdorie kan ik niet,party bij iemand,lekker zuipen:).
    Kan iemand vandaag?
    En anders ik kan in het weekend ook gewoon . ook goed?

Cheers.

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens een vraag, als zombie glitches door een update gepatched zijn,en ik een nieuw account aanmaak voor de fun zonder xbox live, zijn die glitches op dat offline account dan ook nog gepatched>ik zou denken van wel want de update zit in je xbox om het zo maar es te zeggen.

5. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee vanmiddag ook even geprobeert.
    Ik moest een account op usb stick aan maken en mijn harde schijf eruit halen.

6. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die glitch dat je meer drops van zombies krijgt is gepatched?
    of het die aapjes die je oneindig kan gooien?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt het jezelf te moeilijk, wil je een game spelen zonder updates/ fixes of wat dan ook. Ga dan naar je hardeschijf:
    1) clear cache
    2) verwijder de update

Dan kan je offline gewoon de glitches gebruiken, op die manier heb ik de table glitch gedaan in Five:)

8. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Maar verwijder je dan niet ook je mission progress? volgens mij was dat bij mij wel of ik moet iets verkeerd gedaan hebben...

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was de mission progress niet verwijdert, logisch, je verwijdert de update, je verwijdert niet je savefile(s). Je update is gewoon dat extra blokje dat je van Xboxlive hebt gekregen. Die gooi je weg.

10. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat houdt die patch dan in, wat is er zo vervelend aan?

11. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Il moest dat gister anders wel doen voordat hij het bij mij deed.

12. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    dat als ik voor de fun ga spelen met vrienden, een keertje een glitch wel leuk is.
    Eerst was ik van om die table glitch op five weer te doen voor de zombie achievement Hands of the merchandise zodat de zombie niet bij je kan komen maar die heb ik al gehaald . Alle achievements al dus. Bedankt voor de hulp ik zal gaan kijken waar de update staat.
    Heb net filmpje gekeken van hoe het moet,het verwijdert zegt iedereen niks aan je save files en stats, echt alleen de updates maar.

Edit: Nieuw dashobard is anders. Moet ik clear system cache kiezen? Hoe verwijder ik dus de updates?

Weer edit: Heb clear system cache gedaan, glitch offline op five geprobeert werkt niet, ik denk niet dat je die updates kan patchen eerlijk gezegd.
    Of iemand anders moet iets posten hier wat wel werkt.

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf mijzelf niet herhalen, lees mijn vorige reacties goed door, volg ze precies en je kan gebruik maken van de glitches :)

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je tip ook opgevolgd,
    ik heb mijn cache gecleared via mijn memory unit, tog zijn de glitches niet gepatched op mijn offline account?

15. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Pewout heb je zo hands of the merchandise gehaald?

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    heb je er hulp bij nodig?
    Zo ja,kijk op youtube, easy way to get hands of the merchandise achievement en je hebt em zo.
    Revive kopen enzo, deadcong levels aanzetten,jezelf doden met een granaat,dan heb je upgraded handguns en dan hoor je..ping...achievement unlocked;)

@ Metalsonic,read my post above^^ :)

17. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar dat zou mij teleurstellen, dat zou ik niet verwachten van hem, ik heb hem gewoon eerlijk gehaald namelijk

EDIT: en trouwens, patches hebben niks te maken met je online account, maar met de versie van je game, je moet offline gaan omdat hij anders herkent dat je een andere versie hebt

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent alleen maar dat je mijn post niet goed hebt gelezen, je moet namelijk ook je update verwijderen. Kijk bij je hardeschijf --> Black ops--> update (10 MB) deze verwijderen.. Klaar, vervolgens word je bij 't opstarten van het spel gevraagd of je de update wilt downloaden, hier niet accepteren en je speelt offline..

Jup, kan je ook 5-10 blz's terug lezen, ik heb eerst veel geld verzameld door op de tafel te staan, daarna laatste zombie laten leven, etc etc.....

19. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik snap het.. trouwens ik voeg ook een paar mensen ff toe voor het weekend waarin we zombies gaan doen.;)
    tnx for help!:)

En metalsonic, jij hebt die achievement met die table glitch gedaan ja,was ik ook van plan, was ie net gepatched haha,heb ik em maar op een andere manier gehaald.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg je dat je het snapt of wil je gewoon aardig zijn. Nogmaals, toen ik de table glitch deed was het al gepatcht. Nu wil ik er ook echt voor zorgen dat je snapt hoe je de glitch kan doen.
    1) System cache clearen
    2) naar je harde schijf gaan van black ops, kijk goed hier staat je save file (deze niet verwijderen) maar er staat ook een bestandje met de naam UPDATE, deze dus wel verwijderen
    :cool: je start Black ops, en je kan dus als je de update die dan wordt aangeboden, niet accepteert, gewoon de glitch gebruiken!

Het is dat ik geen zin heb om het op te nemen anders liet ik door middel van een filmpje zien hoe 't allemaal werkt =)......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina