[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oe, heerlijk! Kan niet wachten. Ben best benieuwd hoe dat nou speelt met al die mogelijkheden.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe de demo is :), mocht het echt heeeeeel slecht zijn (betwijvel ik) kan ik altijd nog mijn preoder intrekken

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je bij bol.com besteld, heb je het wss al op de release. Volgens mij zijn er geen verdere details over de GoW beta.

4. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin ook wel zin te krijgen in deze game. Alleen vind ik €70 toch best veel... Ik kan dat er tegenwoordig niet meer aan uitgeven. Ik dacht dat de Epic edition niks extra's zou kosten.

5. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    pewout, heb je al antwoord gekregen van gamehubs of ze ook de epic edition gaan verkopen/leveren ?

6. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Epic edition besteld \o/

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar niet over ge-emaild, gezien de berichten op de vorige pagina dat de epic preoder actie een actie is van de USA sites, en de lage verkoop prijs, ga ik er maar vanuit dat het de gewone editie is die gamehubs verkoopt.

Gears of War 2 (online) speelde ik vooral voor de horde mode, en de online co-op. Weet nog dat er in het begin veel lag was, dus zoveel zin heb ik ook niet in de béta ... bééééééééééé'ta8)

8. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Naja dan word het de normale maar bestellen.

Over die lag problemen. Ik denk dat dat wel is opgelost zoniet dat begint epic een beetje te valen. Geen epic win maar EPIC FAIL :)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    "valen":confused:

Epic is altijd EPIC WIN, dit weekend btw weer Flashpoint :)

10. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Niks weekend, NU!!!

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk momenteel wat filmpjes van Bulletstorm, en god, het ziet er wel prachtig uit. Zover ik wist, is de UT3 engine nu best een oude engine, maar het is grafisch echt een toppertje.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is het niet UE3.5. vernieuwde engine waar mass effect 3 (en ps3 mass effect 2) en gears 3 ook mee zijn gemaakt

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet de UT3 engine, Unreal Tournament 3 is de laatste game in de UT serie, die game maakt gebruik van een verbeterde versie van de Unreal 3.0 engine, sommigen noemen het dan maar Unreal 3.5 engine...

UT3 op de X360 is grafisch btw ook nog steeds beter dan menig game op de Xbox, sowieso mooier dan Gears of War 2. Scherpe textures (dichtbij en veraf), goede framerate etc... Enige nadeel, en dat hebben al die Unreal engines voor mijn gevoel wel gehad, is dat de textures soms laad inladen maarja.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oops, mijn fout. Ik bedoelde ook Unreal Engine. IIG, na een aantal filmpjes te hebben gekeken, ben ik toch aardig overtuigd :eek:.

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alleen bang dat de manier van killen snel gaat vervelen... Het moet mij meer bieden wil het me over de streep trekken. Jammer dat er niet een ouderwetse mp in zit ook. Dat leek me wel wat.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Epic game met epicsaus er overheen. Komt er zeker in (pc).

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben best benieuwd hoeveel wapens er in zitten. Ik hoop wel iets meer dan je ziet in de trailer (ja, ik weet dat er meer wapens zijn dan in de trailer, maar dat kan ook 3 wapens meer zijn oid).

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is toch zat? liever 10 goed uitgewerkte wapens dan 50 die hetzelfde doen

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar. Echter, variatie vind ik ook niet verkeerd. Ze zeiden dat de wapens net zo waren als UT oid, maar ik heb geen idee wat ik erbij kan verwachten. Ach, we zien wel.

E: Opzicht ben ik best nieuwschierig naar wat voor wapens UT dan had. Als iemand er iets over wilt vertellen, zou dat aardig zijn.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011

Deel Deze Pagina