Ik zeg niks over de game? Alleen over de lengte van die cutscene. Maar ik ga em toch niet spelen. Niet mijn soort game.
Nee hoor. Maar ik zag dat je Splinter Cell hebt gekocht en deze game niet je type game noemt, terwijl het eigenlijk gewoon Splinter Cell met meer actie en vettere cutscenes is. Oh, en met betere characters, graphics en verhaal. En betere muziek en toffere enemies.
Tuurlijk. Die indruk krijg ik anders de laatste tijd wel. Edit: Aha, hier die andere steek onder water sinds ik dat heb gezegd. That hurts my feelings! Zover ik weet leken de vroegere SC games meer op MGS dan dan Conviction op MGS lijkt? Conviction leek me juist die met meer actie. Vettere cutscenes lijkt me niet. Ik heb trailers gezien (dus cutscenes) en ik vond ze stuk voor stuk vreselijk. Grafische stijl doet me ook helemaal niks. Het kan echt hoor; een voorkeur hebben voor SC tegenover MGS!
Kwestie van smaak of het gebrek er aan (en ieder mag voor zichzelf kiezen ) Laten we ontopic blijven. Dit kan toch niet?
ik speelde hem ook op zondag uit, dacht genoeg aan een uur te hebben. NIET dus en ik had een afspraak in de stad, mijn ex maar aan mijn kop zeuren dat we echt weg moesten uiteraard gewoon blijven zitten -_- Echter zoals gezegd: echt de moeite waard.
Het stuk naar de ending cutscene toen vond ik eigenlijk nog epischer dan de ending zelf. Dat was zo geweldig filmisch gedaan.
Spoiler oa. het stuk dat je met Snake door die heatgang kruipt en je op meerdere beelden de actie op andere plaatsen ook ziet, in enorm filmische beelden. En het eindgevecht was natuurlijk enorm filmisch opgezet. Niet dat het qua gameplay spectaculair was, maar qua sfeer en beelden was het geniaal.
gameplay technisch idd niet spectaculair, maar ik zat wel aan de tv gekluisterd hmmm misschien toch nog eens een keer uitspelen.....
@DulleNL, MGS 4 is sowieso de moeite waard om te spelen. Het is ook niet echt mijn genre maar het is gewoon een geweldige game. Tsja alleen zijn de cutscene's wat kort. Maar het verhaal is wel goed
Haha wtf. Lange cutscenes ben ik wel van MGS gewend, maar serieus 1,5/2 uur? Dat is gewoon de lengte van een film! Zal wel behoorlijk epic zijn, denk ik.
Uitgespeeld, facking legendary hoor dat einde. Gevecht tegen Ocelet was echt bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.