[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet op de CoD site gaan maar naar je youtube, daar wordt hij neergezet.

2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    de video's horen ook op de cod site te komen in je file share.Treyarch zal wel aan dit probleem gaan werken want er staat nog steeds dat het Theater beta versie is.P.s. hoeveel mb ruimte zal de nieuwe dlc voor black ops innemen want ik heb geen harde schijf.

3. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand het hier al gepost heeft maar 2 members uit mijn clan zijn een hack tegengekomen in een Hardcore capture the flag match.

Even een korte samenvatting de persoon in het enemy team kon niet worden gedood. Hij kon tevens geen vlag plakken.

Voor mensen die interesse hebben om de video te zien voeg mij toe op xbox live en ik laat jullie de video zien. Er zijn wat problemen met uploaden van video's daarom kan ik hem niet hier posten.

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    wat problemen?treyarch moet nog veel updaten en beter maken. En ja hoor ik wil de vid wel zien,post hier maar of de link kan ook;)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is nog niet bekend volgens mij, zal vanavond eens kijken hoe groot de DLC's van MW2 waren

6. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen uit de clan krijgt hem niet geupload. Dus het zal even via theater moeten. Mocht die het filmpje geupload krijgen post ik hem meteen hier.

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  7. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Of bij theater misschien? dit is echt irri ik kom hier om dingen te lezen over de mp, niet over theater dan ga ik wel naar die andere

8. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo had ik er van de week een tegen me met een volledig automatische M16...

9. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    HAha die was vast OP

10. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vol automatische m16 is nog niet zo heel erg in hardcore dan. in core kan het lijkt me wel vervelend zijn.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    modded controller?

ik dacht dat er een minimum delay tussen de bursts zou zitten in dit deel..ongeacht of iemand een modded controller gebruikt

12. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de geinterreseerde hier is de link.
    De speler waarvandaan je kijkt is de clanmember van mij. Hij heeft een klein stukje erop gezet maar de totale video duurt iets van 14 minuten en wat secondes. Dit gebeurt in de eerste ronde van de ctf match. De 2e ronde kan die speler dus wel opeens gekilled worden. Voor mensen die meer willen zien voeg me toe op xbox live en ik laat je de hele video zien. Gamertag is DT Pologhini

http://www.youtube.com/watch?v=fTERB9Q3Uog

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  13. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag van die cheater/hacker is Caller252 trouwens

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb dat ook een keer gehad, werd zo boos, maar hij werd uiteindelijk toch gekillt. Ik weet alleen niet hoe.

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Speel sinds een maand ofzo alleen nog maar Barebones Team Tactical met 3 vrienden. W/L is nu 1.75 en K/D 2.5 Geen gezeik met killstreaks, geen attachments, geen perks, heerlijk

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wie wilt er rond de klok van 20.30 Headquarters? Voeg me toe: GoDz ViSioN XXL

17. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk he. Ik speel dan Barebone Pure. Geen frustratie meer om die Killstreaks, Perks etc etc\o/

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    team tactical blijft baas, baal er nog steeds van dat er heen 3rd person team tactical in zit.

ALs ik dan in theater mode zie hoe vet het er in 3rd person uitziet baal ik des te meer :mad:

W/L is inmiddels weer aardig stijgende , zit nu op 3.2. K/D daarentegen is dalende, zit nu weer rond de 2.5

19. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    g11 is een heerlijk wapen,vooral van grote afstanden met zon low power scope heb je zo een triple kill. En ook nog es heel veel ammo wat je achterelkaar kan schieten.:thumbs:

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Het is gelukt met die gameclip, heb vanmiddag opnieuw gerendert en hij stond gelijk ook op me yt account. Hier is die:

Edit: Snap alleen niet waarom je hem niet kan zien?

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina