[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh dacht het omdat jij Kabuto quote die het over Alice in Wonderland heeft en hij 'm niet zo slecht vond. Daarna begin jij over het origineel of die met C.Bale , maar daar had ik een beetje over heen gelezen:+. Tijd om te slapen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja dat had ik er beter uit kunnen knippen, maar ik heb dezelfde status als jou vrees ik :+
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    What ... the fuck?

    Ze gaan toch niet de Ultimate kant op van Spider-Man hé?


    Ohja.

    September 2011 BLU-RAYS van Star Wars! Fucking-eindelijk!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het bestaan van die 3 uur te korte bioscoop versies negeer ik totaal, dus ik wacht nog steeds.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb ze wel, extended nog op DVD allemaal, dus ik zal ook de extended op BluRay halen. Of mijn broertjes lief aankijken, die hebben al voor minstens 100 uur aan films van mij gekregen. :+
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Idem dito, de Blu Rays van LOTR TC waren ook niet al te best. Enig idee eigenlijk wanneer de Extendeds uitkomen? Nog steeds niks officieels dacht ik?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Er werd altijd gezegd in 2012, bij de bioscooprelease van The Hobbit. Maar aangezien ze nu pas zijn begonnen met filmen weet ik niet of ze het nog tegelijkertijd gaan uitbrengen.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we het hopen van niet, ik blijf de huidige herkijk beurt van LOTR uitstellen tot de Blu Ray's :mad:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ken alleen de versie met Bale en Crowe :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gaar, dacht dat ze daar mee gestopt waren... wáárom?! :'-(
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan de taal instellen als je een account hebt. Bij mij staat er gewoon 3:10 to Yuma. :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net terug van de MM en FRS een aantal leuke films gehaald

    De aktie van 5 films voor 20 euro bij MM, daar heb ik twee coole films vandaan kunnen halen, en het leuke is..ze waren ook gewoon 4 euro per stuk

    The Neverending Story
    3:10 to Yuma

    Nu maar hopen dat The Neverending Story mooie kwaliteit is,maar voor 4 euro heb ik het er maar gewoon op gewaagd. Voor 4 euro de SE van The Good Shepherd(dvd).

    Bourne Trilogy (Blu ray) 25 euro. En de Movie power blu ray box met Rambo IV, Lord of war en Running Scared voor een tientje.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben ingelogd en had de taal op Engels gezet maar bij mij staat het er ook in het Nederlands.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Als ik gewoon bij de Top 250 kijk is alles Engels, dus waarschijnlijk eenmalig?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net eindelijk Inception gezien in 1080p, lekker met de laptop op schoot en ik snap gelijk waarom (bijna) iedereen er zo lyrisch over is, wat een heerlijke film. Je moet er wel je hoofd erbij blijven houden, vooral tegen het einde aan, maar het was verder wel goed te volgen. Briljante effecten en eindelijk weer een film waarbij er over de top effecten worden gebruikt die ook echt wat toevoegen en niet alleen worden neergezet "omdat het kan", iets wat je (imo) tegenwoordig te veel ziet. Het einde was ook tof, vooral
    dat je niet ziet of de tol nu wel of niet omvalt, toch nog even een kleine mindfuck die ze hebben achtergelaten

    9/10.

    Nog 4 films te gaan die op mijn schijf staan: The Town, Piranha, The Last Airbender (die ik vreselijk ga vinden maar ik wil hem toch zien) en Buried.
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Ja, top film he! Ik baalde achetraf echt dat ik hem niet in de bioscoop ben gaan kijken. Dit is echt weer zo'n film waar een bioscoop echt wat toevoegd!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol in de Bios was het echt ook van "ah kom op!" met ze allen. :p
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik vond Inception echt heel vet, alleen dat einde was natuurlijk te flauw voor woorden :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina