[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol hands of the merchandise op die manier halen.... :emo: die is echt easy. Zorg gewoon voor genoeg punten (o.a teammaat die voor jou alle deuren etc opent).

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Hands of the merchandise is toch dat die dokter jou niet mag killen... Hmm vond ik wel degelijks stom, al is het alleen al omdat ik de map Five maar gaar vind. Ik gebruikte btw de combo van table glitch + suiïcide met revive

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nevermind, ik dacht dat dat degene was waarbij je alle wapens van de muur moet kopen. :) :+

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    No problem:b:, die is inderdaad goed te doen, alhoewel je dan ook wel met een goed team dient te zijn. De deuren dienen allemaal open te zijn en het moet niet zo zijn dat jij met de klok mee ergens heen gaat en iemand anders 't tegenovergestelde doet en je dus tussen een groep zombies komt.

Die map five, muaa, vind de omgeving niet leuk, en dat er af en toe iemand komt die al je spullen afpakt vind ik al helemaal stom.

5. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    maar je krijgt wel max ammo, als je hem verslaat ook nog eens je wapens terug en firesale dus als je gewoon samenwerkt is het te doen hoor en dan is hij zelfs chill

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de update al verwijderd,het glitchen werkt weer xd Zoal je zei, gewoon naar games gaan>black ops>remove update en klaar es kees.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    okay, mooi :)

8. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem killt bonfire sale, hé (1000 punten voor PaP) ;)

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  9. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    glitchen sucks, elke keer met ammo en gedoe, gewoon weer lekker gameplay met spanning erin of je het gaat overleven of niet xd
    en die bonfire sale wat doet dat?

10. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd gaming gewoon rondlope zombies knalle en zo en nie valsspele

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig dit, ene moment doe je van alles om de glitch te pakken te krijgen, ben je blij dat je hem kan doen. En het andere moment vind je de glitch maar stom. En Pomas, jij loopt ook altijd bij games van "glitch dit/ glitch dat":lol::lol::lol:

12. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kost de pack-a-punch machine nog maar 1000.
    Ook worden alle teleporters gelinkt naar de panic room. Of waar de pack-a-punch staat.

@MetalSonic: Ja je hebt gelijk, eerst die glitch willen doen en dan het ineens stom vinden:+

13. Munnie

Munnie Guest

Net tot round 38 gekomen met menno.
    Ging echt lekker alleen hadden we de heletijd de ammo op.
    Bij round 38 dood gegaan omdat menno zo moest eten en het toch niet veel zin had om nog langer door te gaan.

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    zondag kan ik de hele dag vrij maken om te gamen omdat ik dan verwacht dat ik niks ga doen aangezien morgenavond ik naar een feest van een girl toega en het de hele nacht duurt ik de volgende dag zonder te slapen erg brak ben en alleen nog maar een beetje kan gamen en tv kan kijken haha.
    Ik ben zondag zowiezo online.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Deze avond 20.00 MS: Black OPS party
    - spammie, metalsonic, nl black dragon etc doen als 't goed is al mee, misschien valt iemand nog af, ik ben er in elk geval, interesse? join de party dan maar, iets voor 20.00

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    i cant, alleen zondag.

17. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie doet mee?

Of pomas doe jij mee?

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan over 10 minuutjes wel

19. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Vanavond ronde 46 gehaald op Kino met mijn neefje van 8 :) Helaas moesten we onszelf dood laten gaan omdat hij naar bed moest haha. Voorlopig geen Kino meer voor mij, heb nu al een paar keer gehad dat de leaderboards gewoon gewist werden als ik een nieuw potje had gestart. Ben benieuwd naar die nieuwe map in de mappack die binnenkort uitkomt.

Weet iemand trouwens of Treyarch de originele WAW mappen ook als mappack gaan uitbrengen? Of blijven die echt exclusief voor de hardened edition?

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog tips voor boven wave 25, aangezien er dan geen ammo box meer komt, betekent dat echt dat je dan zo'n gaar wapen van de muur moet kopen en dient up te graden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina