Ik wil je niet zozeer uit de tent lokken, maar het valt me op dat 99,9% van je posts hier alleen zijn gemaakt om jou visie van Kinect te ondersteunen; dat het troep is. En dan mod of niet, dat is ^#*&$^irritant.
Jij vindt niet de ervaring die je wilt met Kinect. WE GET IT! Ik vind de ervaring niet die IK wil met de Move, maar ik ga toch ook niet iedere keer in dat topic zitten klagen? Vooral niet omdat ik het apparaat simpelweg niet (meer) heb.
Kinect voelt tenminste uniek aan. Ik zit niet eens zo te wachten op hardcore games, ik wil de unieke ervaringen die je nergens anders kunt vinden. Ik heb geen behoefte aan een Wii Motion+ kloon, met games die ik al jaren zit te spelen.
Jottem KZ3 met de Move. Nounou, een hele nieuwe wereld gaat voor me open. Gameplay met de move is opeens zooooo anders. Nergens anders gezien. Ben blij dat Sony met dat apparaat op de proppen is gekomen. Ook al die moeite en research wat ze erin hebben gestopt. (lol
)
edit: Oh, Dead Space Extraction is
wel leuk. Maar ja, dat is logisch, die speel je met de Move, dan zijn on rails shooters blijkbaar wel leuk!
Dat iets on-rails is wilt volgens mij ook echt niet zeggen dat het opeens niet meer 'hardcore' is. Gewoon, alleen dat het, je weet wel, on rails is. Sin & Punishment op de Wii is ook on rails. Volgens mij wordt dat ook gezien als hardcore. Is Rez casual? Vond je dat niet een leuke game? Is die ook opeens te min als het met Kinect zou zijn?
(ik denk trouwens niet dat jij meer games op Kinect hebt geprobeerd dan ik met de Move heb geprobeerd, dus daar is geen onderscheid te maken. Kan btw ook niet eggen dat ik ooit een disconnect voel met wat ik doe. Kan me juist erg goed inleven nu ik mijn hele lichaam gebruik)Klik om te vergroten...