[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet meegemaakt,zelfs speel ik dit zelden online omdat de online modus me niet aanspreekt.
    Te zondag avond de dlc van undead nightmare uitgespeeld,wat een top dlc !

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.361
    Red Dead Redemption Issues Fixed via Update

Sure, it’s snapping up Game of the Year awards left and right, but Red Dead Redemption was not without its flaws, as most who played it can tell you. There have been a number of technical issues dogging the beloved game, but Rockstar is reporting today that they have rectified them courtesy of a mandatory update.

The update fixes Achievement/Trophy problems associated with the game and its Undead Nightmare and Liars & Cheats DLC packs, a glitch that would get players stuck in the environment, crashing issues, and quite a few more. Check out the full list here, and get back on that horse!

update lijst: http://www.rockstargames.com/newswi...w-available-for-red-dead-redemption-and-.html

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een probleem en ik hoop dat iemand hier een oplossing weet.
    Ik heb een tijdje terug de Undead Nightmare DLC disc gekocht, deze geeft je toegang tot alle DLC en nu probeer ik de Tomahawk Challenge in singleplayer te halen. Deze achievement/challenge hoort tot de legends and killers pack en als je hem gedownload had dan kon je Tomahawks kopen in de stores waardoor je geen problemen zou moeten hebben om vroeg of laat die challenges te halen. In de undead Nightmare pack zijn er jammer genoeg geen stores en kan je ze ook niet kopen. Je krijgt ze alleen als reward voor het bevrijden van een stad die heel zelden weer wordt ingenomen door zombies. Je moet ook een hideout clearen met niets dan je Tomahawk, de Undead DLC heeft ook geen hideouts.

Weet iemand hoe dit moet of is iemand dit probleem ook tegengekomen en weet daar een oplossing voor?

4. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Zal dit spel binnenkort ook maar eens aanschaffen.
    Heb er wel zin in om op een paardje te rijden :p

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uitgespeeld.
    Jammer dat John Marston doodging, wel was het vet om wraak te kunnen nemen als zijn zoon.

Verder geniale game. Petje af voor Rockstar, hoe goed kan je het meedogenloze sfeertje van het Wilde Westen wel niet neerzetten? Meesterlijk gedaan. Is die Undead Nightmare DLC nog de moeite waard trouwens als je alleen offline speelt?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vond het zelf tegenvallen die Undead Nightmare, maar misschien omdat ik de originele game al te veel had gespeeld. Verhaal was een beetje zwak, missies waren brak en na een tijdje heb je het wel gezien met die zombies. Plus de wereld is dood, geen mensen meer enzovoort dus niet veel te doen. Ja of weer plantjes verzamelen of challenges doen, maar die raken ook wel saai na het al gedaan te hebben in de originele game. Maar goed, ben een van de weinige die Undead Nightmare brak vond.

Enigste toffe was dat stuk met Herbert Moon en Bigfoot.

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vond het wel goed en origineel,
    Moet wel zeggen na een erg sterke start het wel minder werd,de missies waren gewoon weg niet goed.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net zoals met de originele game dus :+

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, persoonlijk vond ik Mexico het beste gedeelte uit de game. Toen wilde ik echt telkens doorspelen met de missies. Die Reyes was ook echt een baas.

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het originele verhaal geweldig! Undead Nightmare deed me idd ook niet zo heel veel.. Na een paar keer gespeeld te hebben had ik het wel weer gezien.

De game zelf _O_

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het in de gewoon sp wel goed meevallen.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Mexico had de beste omgeving van de hele game (ben nog niet in het laatste gebied though, maar niks kan die echte westernbergen en gebieden overtreffen).

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste gebied is vrij klein, heeft het een grote weide en een bosgedeelte met besneeuwde bergen. Vond het maar weinig, bos was op zich wel vet gemaakt maar voor de rest was het niet veel.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde toch wel leuk,gebied was niet zo top .

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik vind Mexico echt geniaal. Ik kan uren rondlopen in dit soort landschappen:

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is erg mooi inderdaad,soms stond ik gewoon stil om rond te kijken en te genieten !

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De omgevingen in Mexico zijn inderdaad nice. Maar de missiestructuur (vooral in Mexico) is zo lineair als een lijn 8)

Let trouwens niet op mijn RDR avatar :+ Die vent is gewoon awesome al weet ik niet eens of ik hem tegen ben gekomen....

Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik moet zeggen dat ik Mexico ook maar een beetje vaag vond. Meneer Marston
    Helpt eerst het leger om 10000 rebellen af te schieten, en wordt vervolgens vriendjes met het verzet en werpt de regering om en helpt een of andere faggot aan de macht8)

En dan heeft hij nog steeds moeite met het vinden van Williamson.:emo:

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat hele regering vs. rebels verhaal wel mooi gedaan. Dialogen waren ook goed. Missies waren misschien vrij recht toe recht aan maar er gebeurde zeker genoeg.

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik vond het enige écht coole aan mexico die Amerikaanse revolverheld. Wat een baas _O_ (Ben alleen wel z'n naam kwijt :9)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina