Dan nu weer eens wat anders:
Ik heb vorig jaar, nadat ik vanaf het begin al een xbox(en 360) had een nieuwe xbox360 gekocht, mede doordat het de laatste chipset en model was met hdmi, dus het model voordat de Slim uitkwam (dus de 1 na laatste generatie!). Dit even ter introductie zodat jullie in ieder geval weten dat ik geen rookie ben op dat gebied
Ik heb nu een probleem dat ik zelf nog niet ben tegengekomen (mijn oude xboxen regelmatig moeten opsturen i.v.m. ROD's):
Bij het aandoen van de xbox360 hoor je dat ie aangaat, maar hij boot niet (animatie 360logo in het begin niet te zien) en gaat dus niet verder, of in sommige gevallen wel als ik maar lang genoeg wacht.
Sinds gisteren kan dat minuten lang duren, of hij gaat helemaal niet verder. Er is geen rode (deel) van een ring te zien en als alles wel is opgestart ondervind ik geen problemen. Er is geen verschil als ik de 250GB schijf eraf haal of niet.
Enig idee wat het kan zijn aangezien er geen ROD(delen) te zien is? Ik wil de doos niet onnodig weer gaan opsturen en de meeste verhalen over booten zijn in combi met een ROD geweest e.d.
Laatst bewerkt: 4 jan 2011