Wat een onwijze game is dit geworden zeg! Kon eigenlijk ook niet anders met Criterion aan het roer. Online is te tof voor woorden! \o/
eerste races er op zitten, eerst indrukken zijn erg goed. Burnout Revenge meets Most Wanted. Graphics zijn zeer ok, maar af en toe wat low res? Kan ik eerdere races later met betere auto's doen? Wil meer friends verslaan!
Ik heb hem nu een uurtje of 5 lopen spelen. Wat een geweldig spel! Grafisch top, lekkere muziek, mooie locatie's en een geweldige besturing! Driften werkt heerlijk. Goed werk van de mannen van Criterion
je staat niet overal bovenaan Samen met Peter OTH wel veruit het vaakst though.... komt goed, geef me een paar weken!
Ik heb hem nou ook gekocht en het is zeker een leuk spel maar, ik vind het toch wel een beetje aanvoelen als spel waarbij eerst de bedoeling was dat er een echte open wereld kwam (over dit spel werd ook gepraat door EA alsof die wereld er kwam), maar door tijdsdruk dat niet helemaal konden afmaken ofzo. Want je ziet wel heel erg veel open wereld elementen in de game (stukjes weg die niet op de map staan aangegeven enzo). Naar mijn mening hadden ze gewoon nog even moeten doorwerken en het spel in april ofzo uitbrengen, dan hadden we pas écht een beestenspel, met de online gameplay van burnout
Ze waren ook al bezig met Shift 2: Unleashed die eind maart uit komt. Daarom wilde ze deze nu al uitbrengen.
Als je de afkortingen bedoelt? Die waren in de eerste paar Need for Speed games standaard. Ik weet nog dat je in NFS 2 door een schuur kon rijden enzo. Past juist perfect bij het "arcade racer" gevoel..... Ze hebben er nog wel wat stukjes in gedaan waar wat meer detail is, een vuurtoren met een bord ervoor enzo. Maar dat zijn dan leuke details voor tijdens de race. Verder, ach er zit nog een free roam mogelijkheid in, zou leuk zijn als er nog eens een mode komt waardoor je online kan free roamen. Beetje zoals TDU... wie weet...
Vind het echt een prima game, die goed is afgemaakt enzo.. Negatieve feedback die ik heb komt neer op wat balans achtige dingen enzo, maar niet op technische zaken of de replay of andere dingen.
Ik heb 'm ook sinds eergisteren. Echt een geweldig spel. Alleen gisteren zat ik met een vriend in de party maar bij elke online race (quickmatch) werden wij in andere teams gezet. Kan je alleen als je een friendsrace maakt kiezen welk team je bent?
Sowieso is het wel een beetje cheap-ass dat je Shift 2 reclame ziet bij de eerste keer opstarten (en niet kan vooruitspoelen) en dat die dan nog geen half jaar later uitkomt.
Beter hadden ze een nog vettere hot pursuit gemaakt door gewoon Shift 2 niet uit te brengen/uitstellen. Kan me niet voorstellen dat een gamer op Shift 2 zit te wachten die een paar maand later alweer uitkomt.
Alleen wordt Shift 2 dus door een compleet ander bedrijf gemaakt. Dat ze beide door EA worden uitgegeven en EA zo dus probeert reclame te maken heeft in principe niks met die games zelf.
nou ik heb Hot Pursuit al uitgespeeld en zit weldegelijk op Shift 2 te wachten! ik vond Shift super dus Shift 2 wacht ik met smart op