Waarom op easy? Haalt voor mijn gevoel ook een heel deel van de spanning af... Ik ben op Medium begonnen en heb er tien uur over gedaan, was niet super moeilijk maar af en toe nog aardig pittig. Ga met Dead Space 2 denk ik wel op hard beginnen...
zonde om op easy te spelen.. ik zou gewoon minstens op normal spelen gewoon omdat de game SUPER is! tis zonde om zon topper te snel door te spelen!
Nou het kan aan mij gelegen hebben,maar mijn eerste playthrough was dus gelijk op hard en bij de meeste stukken gingen het wel. Maar in de latere levels begon mijn stasis erg vaak op te raken, en de hordes aan vijanden kwam steeds vaker. Na een tijdje was ik het zat en toen ging ik....cheaten. Iets waar ik vreselijk tegen ben als je serieus een game doet, maar ik heb een paar keer stasis recharge gedaan. Dus denk zelf dat ik DS2 op normal zal gooien. Hoewel, misschien is het wel een andere, want de demo had wel 5 difficulties ofzo.
Heb maar een week de tijd voor de game uit te spelen dus heb niet veel zin om er lang over te gaan doen.
http://deadspace.ea.com/#video/group=group9&mediaid=beat5reaction1-20110110091808523 Your mom hates Dead Space 2 Begin wel ontzettende zin in de game te krijgen trouwens
Het gaat er toch om dat je plezier hebt in wat je doet? Dan boeit het toch niet waarop je speelt en hoe je dat verder doet. Altijd die opmerkingen.... Ontopic: De demo gisteren eindelijk eens gespeeld, maar wat ben ik me een paar keer kapotgeschrokken Is bij nader inzien geen game voor mij
Hij geeft toch aan waarom hij op easy speelt? Niet omdat hij bang is, maar hij wil gewoon snel door de game heen. Als je nou de tijd gebruikt, die je steekt in het zoveel mogelijk bashen van anderen in begrijpend lezen, dan komt het vast nog goed met je.
En Bol.com heeft nu bevestigd de CE met Plasma Cutter te leveren. Goed nieuws Ik wacht nog ff tot in m'n 2e VVV-bon binnenheb, en als FRS de CE dan nog niet in hun assortiment heeft koop ik 'm lekker bij Bol.
Me2, maar die Plasmacutter is wel nice. Vind et een beetje teveel geld 80 euro. Dan koop ik liever nog een extra game.
Ik heb er nooit eerder besteld maar er staat bij dat het de NTSC-J versie is, betekend dit dat je een Japans boekie erbij krijgt? En die gun kan me gestolen worden.