Informatie | Screenshots | Trailers | Opmerkingen ~ ~ Platforms Xbox 360, PS3, PC ~ Uitgever Atlus ~ Developer Kylotonn Entertainment ~ Genre Hack 'n slash ~ Release datum Q3 2011 [gb]Informatie:[/gb] Bron: http://archief.xboxworld.nl/news/15585/nieuwe-media-van-kylotronn-en-atlus-the-cursed-crusade/ [gb]Screenshots:[/gb] [gb]Trailers:[/gb] [gb]Officiële website:[/gb] www.thecursedcrusade.com [gb]Opmerkingen:[/gb] Ik ben wel een toe aan een nieuwe, wat uitgebreidere hack 'n slash. En deze ziet er echt super tof uit!
Ik vind het er een beetje uitzien als Lord of the rings 3 ( het spel dan ), wat ik zelf een super spel vond . ps; klein foutje in je post ' Er zijn ongeveer missies te spelen en meer dan 130 wapens te verzamelen.'
Spel ziet er opzich gaaf uit! ik hou altijd wel van deze setting Doet me erg denken aan Assassins creed 1, qua kleuren, tinten en kleding. Ik verwacht echter wel een lineair spel, een beetje action adventure. en dus geen tot weinig rpg elementen. maargoed dat is nu nog speculatie
Ik denk dat het spel wel een upgradesysteem zal hebben, beetje á la Return of the King. Zou tof zijn!
Hier kijk ik ook wel naar uit! Hopelijk wordt het ook nog een beetje een historisch 'correcte' game, of dat ze in ieder geval proberen het zo goed mogelijk na te maken zonder dat de gameplay eronder lijdt. Het zou zonde zijn als het slechts een basale hack n slash game was zonder enig verhaal of gedachte erachter. Maar het lijkt erop dat het goed gaat komen, ik heb vertrouwen
Verwacht er maar niet te veel van. Hun vorige games waren kak, zoals Bet On Soldier, dat uitgekotst werd door bijv. Gamespot.
Lijkt te lijken op Assassins Creed inderdaad! Maar ik vraag me af of dit net zo leuk zal zijn, ik denk dat het niet net zo vet zal zijn als AC. Pure speculatie dus...
Net de filmpjes ervan bekeken en denk dat het best potentie heeft. Maar het kan snel saai worden de tijd zal het zeggen.
True, de ontwikkelaar ben ik ook nog niet helemaal gerust op. Maar ik geef ze een kans, ben wel benieuwd naar gameplay beelden en verdere info though.
“We are happy to announce The Cursed Crusade for a Summer 2011 release. Ben benieuwd of ie al in de zomer te krijgen is.
Zo dan...ik ben wel heel benieuwd naar deze. Want het ziet er best veelbelovend uit, maar er komt gvd al zo veel dit jaar...het gaat nergens meer over
Ziet er idd interessant uit maar fuck me er komt inderdaad insane veel dope shit uit dit jaar... Beetje een overkill if you ask me. Filmpje is nice maar de bewegingen die de hoofden van vijanden maken als je er op mept met je zwaard gaan wel helemaal nergens over
hahah klopt, maar volgens mij is dit wel een beetje een 'underground' developer toch? Ik gun die gewoon echt een success, we gaan het zien
Hopelijk krijgen we binnenkort wat meer te zien. Die Middle ages setting spreekt mij wel aan, nu nog hopen dat het een beetje netjes wordt uitgewerkt.