[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M16 upgraded is nog best chill. Maar boven ronde 25 komen er nog wel ammo power ups, en honden.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Interessant, ik ga dat eens proberen :).. Hopenlijk beschik ik dan uiteindelijk over een combo van Ray gun of/ HK met M16.....

Tja ze zouden er moeten zijn, maar de afgelopen potjes waarbij ik boven wave 22-23 was, kwamen er geen honden meer en ook geen max ammo. Zal wel veel pech zijn ofzo.

3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Black Ops wikia is de beste tactiek om ver te komen:
    Een wapen van de muur en een wapen van de random box. Zodat als je geen ammo meer hebt je die van de muur kan kopen.
    Misschien moeten we dat maar eens proberen \o/

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook wel dat dat inderdaad handig is, verder wellicht proberen om tot wave 20 wat meer geld te sparen. Dus niet 10 keer de ammo box openen in de hoop op iets beters. Als je vanaf wave 22 met nauwelijks kogels rond loopt maar nog wel geld hebt, dan klopt er iets toch niet helemaal...

Mp4 lijkt mij ook wel lekker in combinatie met PaP, lekker veel kogels en ik vind 'm nog best lekker schieten.

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vanmiddag en een tijdje van de avond wel meedoen want ik en mn maat gaan later naar het feest toe tegen 11 uur.
    Was gister wel funny,met creed paranoid die niet wist war cola berenburg was xd
    Huh, zei die ga je daar nou in beren?:p:p

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :{, hij wist niet wat het was, en hij dacht inderdaad echt dat het gemaakt werd van beren of dat beren er iets mee te maken hadden....

FF serieus gast, je maakte jezelf gisteren al een beetje belachelijk door met je 2-3 biertjes op te scheppen dat je dronken was, je denkt toch niet echt dat Pomas dat niet wist? Meeste weten wel wat er voor drankjes te krijgen zijn. Hij hield je gister avond net zoals de anderen gewoon voor de gek. En daar vroeg je om met dat je 3 keer zei "jongeuuuuuuuuuuuuuuus, ik weet niet wat ik allemaal ga zegeeuh want ik ben dronkeeeeeeeeeeeeuh"

- wilde eigenlijk niet hierop terug komen, want ik vind het flauw om iemand later nog eens te vertellen wat hij zei/ deed toen hij dronken was, maar je vraagt er om door nu te doen alsof Pomas dom is-

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    gast,belachelijk,2 , 3 biertje klopt al helemaal niks van wat je zegt,het was meer.
    En ik had ook vermoedens dat Pomas het of course wist wat berenburg was maar zo'n andere gast zei ook>jonge dat is drank. En er kwam geen reactie van Pomas van ja dat weet ik wel. En dronken was ik niet,alleen behoorlyk aangeschoten.
    Als je denkt dat ik hem voor schut zet, dus echt niet,dat idee heb je. Ik bedoel gewoon van grappig dat hij misschien niet wist wat berenburg was,geen idee achter man.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:, dan is het goed, ik ken Pomas en wat andere van die gasten al lang via Xboxlive en wil niet dat ze belachelijk worden gemaakt door jou;). Of je aangeschoten of dronken was interesseert mij verder ook niet. Wat boeit dat ook, belangrijkste is toch dat je een gezellige avond hebt gehad.

9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor hele andere verhalen :emo:

Niet zeuren dat ik er niks mee te maken heb want dat heb ik wel :+
    Ik ben namelijk SPAMMIE!!!!

10. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee,klopt(met belachelijk maken) ik snapte je reactie,was niet zo bedoeld. Was idd leuke avond,was geen nacht feest ofzo gewoon tot 11 uur ongeveer. Vanavond heb ik nog een feest bij een leuke meid,die gaat wel de hele nacht door xd:) En toen na die tijd met jullie gamen was relaxed hoor,beetje grappen en grollen:p

11. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    En gaming4life in het begin zei je dat je er 3 of 4 of zo op had en wat kindercola en later waren het er al 12
    En dankje pewout

12. Munnie

Munnie Guest

Soms komt er nog ammo, maar dat is echt weinig. oooh luckie heeft al gereageerd.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2011
  13. Munnie

Munnie Guest

Beetje zeiken om hoeveel biertjes iemand gehad heeft hahah.
    Maar gaming4life je bent wel stoer hoor! :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2011
  14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    dit ruzietje is al weer goed hoor,via xbox gedaan.
    Maar dat metb3 4 bier klopt niet>ik heb uberhaupt niet gezegd hoeveel en pomas begon over kindercola ik niet.
    Dus ik doe helemaal niet stoer.
    Maar Pomas ook sorry tegen jou dan,had ik met metalsonic al over gehad ,posts above here^^ en via een xbox live message.

Back ontopic.

15. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe back ontopic?

Dit is toch het chat topic :+

16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Als je dronken bent kan je niet meer xboxen:+

17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin vanaaf zombies?

18. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ontopic over zombies kletsen xd

19. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei behoorlijk aangeschoten, en ik kon tog goed gamen met geen k.d op black ops potje onder de 2.00 maar goed.

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteindelijk zei je wel wat anders dat je negatief stond maar hou er nou maar over op en gaa weer ontopic praten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina