[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan niet meer dan Dulle gelijk geven. Het voelt idd allemaal verouderd aan.
    Prima voor de old skool member maar je moet ook nieuw publiek blijven aantrekken. De mazzel is nu dat XBW eigenlijk de grootste Xbox Community is van de Benelux. Maar wat als er een goede concurrent komt?
    Mooiere interface. Meer werken met Facebook en Twitter. Is veel werk dat weet ik en het hoeft niet in een keer maar kleine stapjes naar verbetering is beter dan het stil staan wat nu gebeurd. :)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    V4~..

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Volledig met dulle eens. Xbw is verouderd. Maar ik snap ook dat dit veel geld kost, wat er misschien niet is.

4. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de collecte bus rond gaan? Ik bied me wel aan als vrijwilliger! :+

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De nieuwe lay-out van de frontpage was toch al bijna af? :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kost geen geld hoor. Ik "werk" op een forum waar ook nopes geld binnenkomt. Toch zitten we met V4 en allerlei links naar Twitter en Facebook en een super interface
    Wat je nodig hebt is goede code makers. En die lopen die hier genoeg rond denk ik zo? Denk dat genoeg mensen daarmee willen helpen die misschien een opleiding volgen. Geen betere plaats om hier lekker te klieren en werken aan een interface. Is alleen maar goed voor je toekomst.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Je hebt helemaal gelijk. Als je kijkt naar de mogelijkheden van andere websites dan moet dat hier ook kunnen.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar die zag er imo niet uit..

@hybrid, het kost misschien geen geld (sowieso niet helemaal waar), maar wel enorm veel moeite en tijd. Er zijn hier wel wat mensen die voortgang willen boeken, maar dan zit er weer een andere laag mensen die het afremmen.

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik vind het ook helemaal niet erg om te helpen, leer er alleen maar door.
    Ik heb zelf 3 forums ghad, dus weet wel een beetje hoe het werkt. Verder ben ik ook niet slecht in html.

Dus, stuur maar een PM als jullie hulp nodig hebben, vind het alleen maar leuk!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik toch ook duidelijk? Ik weet dat het moeite en tijd kost. :)

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, maar zoals Bulletin V4 is wel duur.. Daarom duurt het waarschijnlijk ook zolang.
    EDIT:

Even op de site gekeken, $250,-..

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet als je mee helpt met de Beta. Wat ik al eerder gezegd heb.
    Zal nu wel te laat voor zijn...

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Niet om het een of ander, maar waar dit forum gaat komen lijkt mij essentieel...
    Ik bedoel, ik (en met mij vele anderen) lenen toch geen game uit aan gasten die hier 2 maandjes zitten. Dan kun je het wel in de Bazaar proppen, maar dan puilt het binnen no-time uit van de reacties van mensen die toch geen game kunnen lenen. Dus 90 dagen voordat je 'mee kunt doen' lijkt mij vrij belangrijk!

Just my 2 cents ;).

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd! Doe gewoon in de GM!!

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry voor het ophalen van een discussie van 2 pagina;'s geleden, maar ik heb nog 1 dingetje hierover, ik denk namelijk dat er wel degelijk een verschil is tussen lenen en ruilen/verkopen. Wanneer ik een game te ruil of te koop aanbied doe ik dat omdat ik klaar ben met een game, ik heb m uitgespeeld en alle cheevo's gehaald. Dit hoeft natuurlijk niet perse ook zo te zijn met spellen die je te leen aanbied, omdat je misschien met een andere game bezig bent en de leengame even kan missen, met het idee dat je een maand later hem alsnog uit kan spelen. Wanneer iemand je naait met een geleende game is de klap veel groter dan bij een game waar je al helemaal klaar mee bent. Daarom lijkt het me beter dit in een afgeschermd gebied van het forum te doen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De 'klap' maakt toch helemaal niets uit? Het gaat erom dat je de game uitleent. Het is aan jou om die keuze te maken om de game beschikbaar te maken voor anderen. Als je 'genaaid' zou worden, oké. Maar dat is precies hetzelfde wat er kan gebeuren wanneer je jouw game verkoopt of ruilt met iemand. Als jij bang bent dat je die game kwijt kan raken aan iemand die hem niet meer terug stuurt, maak dan de keuze om hem niet uit te lenen.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lekker kort door de bocht, natuurlijk maakt die klap iets uit, ik kan hier wel herhalen wat ik eerder zei, maar ik leg toch heel goed uit wat het verschil is tussen de twee? Ik snap niet dat je daar overheen kan lezen.. De meerwaarde van een afgeschermd leen topic is dat je eerder een game uitleend dan dat je hem verkoopt/ruilt, waarom zijn jullie er zo op gebrand om dit voor iedereen toegankelijk te maken terwijl niemand dit wil?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geloof me nou maar, wat Sloober hier weer aankaart en wat Tyrant en ikzelf ook al hebben gezegd, is gewoon zo. Als je dit toegankelijk maakt voor iedereen dan vraag je om problemen. Ik zit nu al 3 jaar als crewlid op de Bazar dus ik weet wat er speelt voor maar bovenal ook achter de schermen. Lenen kan (en zal) voor zoveel meer problemen en onduidelijkheden zorgen dan ruilen/verkopen dat je dit simpelweg moet afschermen. Ik snap waar Daz heen wil maar een aantal van jullie denken er op diverse vlakken echt veel te simpel over, het is veel meer dan "Poppetje A heeft een spel en leent hem aan poppetje B".

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Even tussendoor, hoeveel mensen denken jullie dat er überhaupt bereid zijn om zomaar spellen te leen te stellen op XBW? Nieuwe leden zullen echt niet zomaar even naar een Xbox forum komen om aan wildvreemde mensen hun spellen uit te lenen, zoiets krijg je alleen voor elkaar in een ietwat 'vertrouwdere omgeving', zoals de Mile...

PS: Ik heb de discussie maar half gelezen, dus als dit al gezegd is, excuses.

20. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het moet gewoon zo als nu, alleen dan overzichtelijker. Anders krijg je veel problemen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina