[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Zo net The Green Hornet gekeken.
    Was precies wat ik er van had verwacht; lekker over the top, leuke humor en toffe special effects.
    Heb hem in de Imax zaal gezien in de Pathe maar van mij hadden ze het 3d gebeuren weg mogen laten. Het voegt niks toe en er zijn maar weinig scenes waar er echt gebruik van word gemaakt. Geluid in de Imax zaal blijft wel top.

    8/10
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Gaat vooral over het stukje 'Green' denk ik :+
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zo vaak gevraagd dit. 8) Gaat om het zinnetje 'What happens in the Mile, stays in the Mile.'
     
  4. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    @NERAZZURI
    Heb je het vervolg trouwens ook gezien? Vond ik persoonlijk iets minder helaas.

    Ik kan je The Thing (kan me vaag herinneren dat je die, samen met The Fog, al hebt gezien), Assault on Precinct 13 en Prince of Darkness ook van harte aanraden. Dat typische sfeertje is in die films ook ruim aanwezig.

    En over Assault on Precinct 13 gesproken. Een soortgelijke film is The Warriors, die zul je vast en zeker kennen. Geregisseerd door aktie regisseur Walter Hill. Onovertroffen sfeer in die film, de soundtrack maakt het geheel af.

    Bedankt voor je tip, misschien dat ik vandaag even de stad inrol, op zoek naar Planet Earth.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    The Goonies
    Weer es even gezien, blijft een leuke film :cool: Denk dat iedereen hem hier ooit wel eens gezien heeft en anders moet je hem zeker eens een keer zien. Ze konden vroeger veel beter dit soort films maken, tegenwoordig moet alles vol CGI zitten ipv met echte sets te werken wat veel meer sfeer heeft.
    7,9/10
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lievelings kinderfilm :)

    Vooral die lelijke reus en dat dikke kind zijn erg grappig.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    The Chunk :+

    Jammer dat er niet veel meer van dit soort films zijn uit dezelfde tijd.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Que wat?
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook nog wat gezien deze week

    Platoon (1986)
    Vietnamoorlog, Charlie Sheen, Willem Dafoe en zelfs Johnny Depp kwam nog ff voorbij. Prima, heb het eigenlijk nooit zo op die Vietnamoorlog maar gaf de sfeer denk wel goed weer (onzekerheid, irritatie, nutteloosheid). Einde vond ik iets minder. 7,6 / 10

    Family Guy Presents: It's a Trap (2010)
    deel 3 in de 'star wars' saga, helaas is deze het minst en eigenlijk niet echt leuk. Ben ook geen star wars expert, heb de film waarop hij gebaseerd is ook niet gezien volgens mij. 6.5 /10

    Red (2010)
    Vond het niks, aardige cast wel (o.a. Willis & Freeman), het is een actiekomedie maar de grappen vond ik echt matig en het verhaal en de actie waren ook verder niet echt revolutionair. 5,6 / 10
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Starship Troopers ( gisteren op de BBC )
    Blijft ook echt een bazen film. Lekker grof en de propaganda die er in zit is gewoon om van te smullen. Heerlijke film van Verhoeven :)
    Jammer genoeg heeft deze film ook 2 sequels. Heb alleen de 3e ervan kunnen volgen en kijken. Die was ook aanzienlijk BETER als het 2e deel.

    8/10
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dank voor de tips. The Fog en The Thing (uiteraard :)) heb ik gezien, de rest zal ik eens naar op zoek gaan.

    Heb het vervolg op EFNY niet gezien trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Allejezus wat was die slecht. In het begin dacht ik: "Mwah, het kan er nog mee door" maar op een gegeven moment wordt het steeds verleidelijker om die uitknop in te drukken. Dat het geen schijntje is van de serie was direct wel duidelijk maar dit sloeg toch wel alles. Vooral het plot, ik heb echt geen idee hoe iemand die onbekend is met de serie zich hier doorheen moet worstelen.
    Ik had ook wel verwacht dat het zou eindigen met het gevecht tegen de vuurheer o.i.d. maar het eindigt gewoon met het gevecht om de noordelijke waterstam, dat is gelijk aan de intro van de serie 8) Daarna barst het juist los en begint het plot vorm te krijgen maar in de film krijg je daar dus helemaal niets van mee. Het einde was daarom ook enorm ruk.

    Het sturen zag er niet uit evenals de karakters, vooral Iroh sloeg compleet de plank mis en ik miste gewoon de humor en sterke plot onderdelen.

    Waardeloos.

    2/10.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een trilogie, dit is de eerste verfilming van de wel bekende serie maar het mocht de naam Avatar niet dragen om meerdere redenen.

    Verder moet ik de film zelf nog zien maar ik hoor er bijzonder veel negatieve dingen over! Vooral de humor schijnt afwezig te zijn en cruciale onderdelen, en je moet bekend zijn met de serie wil je het verhaal ook goed meekrijgen! Zonde. Het had een 2010 hit kunnen zijn
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt inderdaad dat het een trilogie is maar dan nog kom je nooit uit in dit tempo. De humor is compleet afwezig, juist iets wat ik zo sterk vind aan de serie, vooral Sokka is een held wat dat betreft. Het enige "komische" moment in de film is wanneer Sokka naar zijn boemerang grijpt en erachter komt dat hij deze niet meer heeft, nou, lachuh :emo: Met de huidige technieken is het op zich haalbaar om een verfilming van deze serie neer te zetten maar als je dit doet zorg dan wel voor de juiste cast en plotwendingen want dit was echt een drama en zoiets maak je ook niet meer goed met een tweede en derde deel.

    Zijn er trouwens nog (wat minder bekende) films uit 2010 die ik gezien moet hebben? Gewoon goed (zoals Inception), zo slecht dat ze goed zijn (zoals Machete) of gewoon verstand op 0 en titties tellen (zoals Piranha).

    Ik heb vorig jaar maar weinig films gezien namelijk en heb het idee dat ik nogal wat heb gemist.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    -Red
    -Scott Pilgrim *must als je beetje gamer bent*
    -Kick ass
    -Shutter Island
    -The Other Guys *vond de film zelf niet zo*
    -Salt (moet nog zien)
    -Unstoppable
    -The Expendables
    -Toy Story 3
    En ik kan er nog zoveel meer noemen die je gewoon wel kunt kijken en sommige toppers tussen zitten.
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je in godsnaam the Other Guys erbij staan. Grootste tegenvaller van 2010 in mijn ogen. Die film is gewoon alles behalve grappig. En als een comedy niet grappig is...
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    The Next Three Days heeft mij aan het einde van 2010 nog erg verrast. Echt een typische Russel Crow film.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat vond ik ook een erg goeie film! Zeker eentje die het kijken waard is.

    Je leest ook wat ik erachter heb gezet mag ik hopen?
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker maar je zet hem wel in het lijstje van 'de betere films van 2010', en dat klopt dus in mijn ogen niet.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nergens staan dat ik hem in de beter films van 2010 lijst zet, misschien dat hij daarop doelde maar ik gaf gewoon een lijst van 2010 waarop films in voorkwamen die ik heb gezien ofzo snel nog wist uit mijn hoofd wist ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina