[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    @ Alle, thanks voor de replies. Ik ben zelf een iets te grote schijtluis voor DS 2 en verder zijn horror games niet me genres. Ik houd meer van RPGs en shooters (niet horror shooters, voor het geval iemand F3AR of DS2 wou zeggen).

Ik wist niet dat de release date van LA Noire al vast stond? Volgens mij was er pas een aankondiging dat de release binnenkort bekend zou worden gemaakt.

Over ME3 hoef ik niet na te denken, die koop ik zowieso wel, maar dat is pas na de zomer (en na mijn verjaardag). Hetzelfde geld voor Batman: AC (en misschien Skyrim).

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik zit met me huis topgun te kijken en het lijkt ons wel grappig iets van een flight game tegen elkaar te spelen. iemand enig idee welk spel hier voor geschikt is? we hebben geen monster computers en ons budget is ook niet extreem hoog. het is waarschijnlijk meer een paar weken voor de grap. dus welke game is dan aan te raden. hij mag al wel wat jaartjes ouder zijn, en het liefste is hij wel redelijk toegankelijk.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort komt Ace Combat: Assault Horizon (oid :eek:) uit. Zover ziet het er best dope uit.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    H.A.W.X lijkt me wel geschikt. Is ook wat moderner en toegankelijker dan de meeste andere flight shooters.

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken om Enslaved of spider-man shatterd dimensions te kopen.

Kan dr niet echt een keuze tussen maken eigenlijk,...

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Samen met je huis top gun kijken en een flightgame tegen elkaar spelen? :+
    Ik denk dat je het beste HAWX uit de budgetbak kan vissen inderdaad. Ik lees alleen dat er geen split screen op zit, dus dat wordt lastig tegen elkaar spelen.

Kan je beter Blazing Angels ergens vandaan vissen.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Afterburner, ace combat 6 of H.A.W.X.
    De laatste komt het meeste in de buurt van topgun.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van waar heb je die releasedatum van L.A. Noire die stond toch nog niet vast dacht ik ?

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Staat nog niet vast nee, wordt iig dit voorjaar, exacte datum volgt binnenkort.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh.. van tothegame.com

11. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dead space 2 of bulletstorm?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Twee verschillende games die je niet kan vergelijken. Check de demo van Dead Space 2 op Marketplace, die van Bulletstorm komt de 25e op Marketplace.

13. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een spel dat niet al te duur is.

Is Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction een aanrader?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, zeer toffe game. Niet echt te vergelijken met de oude Splinter Cell games (kan wel, als je zelf wilt proberen overal door heen te lopen zonder iemand te killen/iemand die je ziet) maar overall wel erg vermakelijk.

15. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zojuist besteld voor 13,08 incl.

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb sinds kort een ps3 en kan dus ook (gratis) online gamen. Nou trekt me dat hoegenaamd niet, maar ik wil wel een poging wagen. Ik krijg binnenkort Killzone 2 binnen, dus die wil ik wel checken, maar ik denk dat mijn voorkeur toch meer in ehm... military shooter ligt voor online.

Welke is nou een beetje relaxt om te spelen? Ik heb dus totaal geen ervaring met online shooters (behalve CoD4, werd telkens afgeslacht). BFBC2 klinkt wel oké, dus ik wil misschien die proberen... Maar wie weet heeft nog iemand adviezen. Hoeft niet per se al uit te zijn, wil ook wel even wachten.

Dus samengevat:

-Military shooter (FPS of TPS)
    -Toegankelijk voor een beginner
    -Niet noodzakelijk dat ie nu al te koop is, kan een paar maandjes wachten
    -Geen gezeik met lege servers of verrotte bugs ofzo
    -Geen shit waarbij een headset van belang is voor samenwerking, ik ben meer een solitary gamer :)
    -Multiplatform of ps3 exclusive

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iedere Call of Duty uiteraard. en MAG.
    SOCOM is misschien ook wat. (edit: Schrap die eigenlijk maar; die is zover ik weet tactical dus headset is nodig)

Medal of Honor.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je COD4 niet leuk vond ga je 5,6 en 7 ook niet geweldig vinden. Daarnaast is de PS3 versie van Black Ops de mindere port en qua matchmaking nogal een drama.

Ik zou als ik jou was eerst lekker Killzone gaan spelen en als je die leuk vind daarna meteen voor deel 3 gaan. Dat zal naast de COD's een veel gespeelde shooter op de PS3 worden.

En voor SOCOM is een headset niet echt nodig, denk maar terug naar de PS2 versies. Volgens mij is het nog niet officieel maar ik geloof dat SOCOM 4 ergens rond april uit zou moeten komen.

Hoe dan ook, ik zou op de PS3 lekker de exclusives gaan spelen. Als je COD of Battlefield wilt doen kun je het beter bij de xbox versies houden.

Dat spel is al zo dood als een pier.

edit:// En Brink in de gaten houden. Dat objective systeem wat ze daarvoor hebben bedacht zorgt ervoor dat je zonder chat goed mee kunt doen en van waarde kunt zijn voor het team. Iedereen kan voortdurend mini-objectives opvragen die allemaal in het teambelang zijn dus overleggen is niet essentieel.

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Thanks you both. Ja, die xbox is al de deur uit :p

Dat van Brink is wel goed nieuws, ik vond het concept namelijk erg interessant, maar was bang dat je door dat samenwerken juist erg afhankelijk was van chatten.

Ik ga dan wel Killzone 2 checken, verwacht ik dinsdag te ontvangen. SOCOM klinkt ook wel relaxt, die wil ik sowieso nog wel gaan halen. En dat MAG is toch online op sterven na dood als ik 't goed heb?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die MP wordt ook nog steeds aardig veel gespeeld.

Groot verschil tussen 2 en 3 (ik heb de beta van 3 gespeeld) is dat er in 2 nog aanzienlijke controller lag zit. Alles voelt lekker zwaar en heftig aan maar reageert wat sloom. In deel 3 is deze lag bijna helemaal weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina