1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuwe xbox 360 4gb gekocht fail ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door own4live, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. own4live

    own4live Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe xbox 360 slim 4gb gekocht fail ?

    Hallo mensen ik heb 2 dagen geleden een xbox 360 slim 4gb gekocht bij bol.com.
    De rekening nog niet betaalt inmiddels.
    Ik deed mijn halo 3 cd erin toen stond de xbox nog recht op ik had de handleiding nog niet gelezen dus ik had me halo 3 cd erin gedaan.
    Ik legte me xbox toen neer hij maakte toen aardig wat geluid zeg maar en nu zit er een grote kras in het midden.
    Wat me ook opvalt is dat de xbox ook gewoon veel krassen maakt op me cd van halo 3 en hij uitzich zelf de dvd rom speler knetter veel lawaai maakt met halo 3 dit is bijvoorbeeld niet als ik een gewone dvdtje erin doe om een film tekijken.
    Ik kan nu niet missie 4 laden dan zegt die clean your disk wat moet ik met dit probleem aan ?
    Gewoon een 250gb hdd erbij kopen aangezien ik zo halo 3 van een vriend kan lenen en dan op de hdd kan zetten toch ?
    en dan hopen dat als ik nieuwe games koop dat hij er geen krassen op maakt hij maakt nu zeg maar gwn redelijk kleine krasjes die niet goed vallen tezien alleen als je echt heel goed kijkt
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem :'-(

    gr, marthijn
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Als je je Xbox omdraait met een CD erin komen er krassen op ja ;).
     
  3. own4live

    own4live Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is me nu al bekent maar naast die grote kras op me cd komen er nu ook kleine krassen op en btw de dvd speler die in me xbox zit maakt echt teveel lawaai als ik halo3 afspeel komt er daar door mss dat er kleine krassen komen door de trillingen ofsow ? ..
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja, voortaan eerst het boekje lezen he;)
    Maar dat van de hdd zou je kunnen proberen en dat van de andere krasjes is maar 1 manier om achter te komen, en dat de xbox veel lawaai maakt is algemeen bekent, maar met de slim was dat toch opgelost:eek:
     
  5. own4live

    own4live Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik leen binnen kort wel ff mw2 van vriend kijken als die dan nog veel lawaai maakt anders ligt het aan me cd van halo3 denk ik dan maar ?
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bekijk het zo: Als je Halo 3 DVD zodanig bekrast is dat hij moeilijk is te lezen, dan moet de DVD speler wel harder gaan werken om met meer pogingen hopelijk toch nog de data te zien.
     
  8. own4live

    own4live Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm zo had ik het nog niet bekeken maar hij maakt even veel lawaai als toen er nog geen grote kras op zat in het midden en toen er ook geen kleine krassen op zaten :confused:
     
  9. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    het kan ook zijn dat de cd niet meer in balans is, daardoor begint te bewegen en herrie produceert.
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    als een xbox ook maar eventjes heen en weer gaat met een cd erin kan zelfs je hele spel al meteen verneukt en kapot zijn. Laats op een lan party van me vrienden ookzo,1 keertje heel zachtjes tegen de xbox aankomen die heen en weer gaat en meteen halo reach kapot,dikke krassen.
     
  11. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je hem gewoon plat hebt liggen en hij blijft kleine krasjes maken,zit er iets niet lekker lijkt me.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    als ik die vriend van jou was, dan deed ik zeker mn halo game NIET in jouw xbox ;)
     
  13. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    BS , als hij gewoon die cd erin doet en er niet meer aan komt is er niets aan de hand.

    gewoon die halo 3 cd van je vriend lenen , spel op HD zetten , en vervolgens je eigen cd er weer in , zou gewoon moeten werken.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Welkom op XBW!

    Maareh, een DVD speler ga je toch ook niet kantelen als die aanstaat? Nogal logisch dat er nu een mooie ronde cirkel op je disc staat. Als je hem nu gewoon laat staan zou er verder geen problemen moeten komen.

    En de reden dat een game meer lawaai maakt dan een DVD is opzich makkelijk: een DVD draait veel langzamer dan een game, omdat die veel minder data hoeft te lezen.

    Je kan inderdaad een HDD/USB stick gebruiken om de game van een vriend te installeren. Je zou je game ook bij Microsoft kunnen ruilen: http://support.xbox.com/en-us/pages/xbox-360/troubleshoot/games/disc-replacement-program.aspx.

    Omdat je vraag nu wel beantwoord is, ga ik dit topic sluiten. In het vervolg kan je terecht bij een van de centrale threads, bijvoorbeeld het Xbox 360 Problemen of het Xbox 360 S topic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina