[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij zegt "heb het idee dat ik nogal wat heb gemist" en jij komt ineens met een of ander lijstje.
    Slechte films (Red & Salt) mis je niks aan als je die niet hebt gezien.

    net Stand By Me (1986) gekeken. Mooie avonturenfilm met 4 kiddo's van 12 jaar die op zoek gaan naar een lijk. Vooral die met die bril was awesome *) Mooi en leuk uitgewerkt, film waar vriendschap voorop staat. :)
    8 / 10

    [​IMG]
    Kiefer Sutherland (uit 24) 24 jaar geleden :D .. kan zo in Flodder haha

    [​IMG]
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Piranha, ik hou het lekker kort en geef hem gewoon een 10, alleen al voor het einde, fuck it :lol: Geweldige film.

    10/10.
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf 8)
    dan heb ik die post boven je niks gezegd (over Red & Salt)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe ja, Salt ga ik denk ik ook tof vinden. Ik ben meer iemand van de simpele films en zie er altijd wel de lol van in als ze redelijk slecht zijn. Daarom is horror nog altijd mijn favoriete genre, als die goed is dan is het mooi meegenomen maar er gaat niets boven een slechte horror :+ Maar Piranha had zoveel momenten dat ik echt plat ging :lol:

    Als die gozer van die cliff springt en direct wordt opgegeten, geen opbouw, helemaal niks, gewoon direct dood en het einde, gewoon zo briljant :lol:


    Tsja, dat is nou éénmaal mijn soort humor. Neemt niet weg dat ik ook een groot fan ben van veel thrillers waar je even voor moet gaan zitten, maar "verstand op 0" films zoals Piranha of 90 minuten durende actiefilms hebben toch wel mijn voorkeur.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben gister naar The Green Hornet geweest, 1 van de films waar ik naar uit keek de laatste weken, aangezien er bar weinig uitkomt in de bioscopen tegenwoordig. Mijn cijfer 3/10.

    Het is gewoon een bar slecht uitgewerkte film.
    - Een hoofdrol speler waar je totaal geen band mee kunt hebben, die nauwlijks ingeleid wordt en in een split second besluit superheld te gaan worden gebaseerd op niets. (Geen wraak op een dode vriendin, of schuldgevoelens bij blablabla).
    - Een minion van de 'superheld' die schijnbaar super goede James Bond auto's kan maken, de tijd stil kan zetten en goed koffie kan zetten. Een té saai personage.
    - Cameron Diaz die als 'hot babe' in de film voorgesteld wordt en niet meer als een bijrol speelt. Ze is 'slim' in de film, wat totaaal niet bij haar image past (even niet ter discussie of ze nou wel of niet slim is). Niemand maakt ook maar een kans bij haar, de scenes waarin ze 'verleidt' wordt zijn echt te zielig voor woorden.

    Zo ver de personages, door te gaan naar het verhaal.

    - Gewoon slecht, nul komma nul diepgang, geen verrassingen, niets spectaculairs op een klein schietincident na.
    - Het feit dat de hoofdrol speler gruwelijk rijk is speelt nauwlijks een rol.
    - Het feit dat de hoofdrol speler een eigen krant bezit is gruwelijk slecht uitgespeeld.
    - Het feit dat de hoofdrol speler zijn vader verloren is, is lullig.
    - Dat de hoofdrol speler en zijn minion ruzie krijgen om het meisje is te triest voor woorden. Minion gebaard tijdens een onderling gevecht (die fatboy nooit zou moeten kunnen winnen) dat hij Diaz gebatst heeft, wat niet waar is.
    - Don't get me started on 'the bad guy'

    Kortom, 1 grote flop. Verwacht deze film over een paar weken op DVD en dan snel verdwijnen naar de stoffige kast.

    De pluspunten zijn de visuals (naast het geforceerd gebruik van 3d), het ziet er allemaal wel erg strak uit.


    Mijn idee met de nieuwe bioscoop films is dat ze allemaal zoveel mogelijk 3D effecten willen gebruiken omdat dat 'hot' is op het ogenblik. Mensen komen daarvoor naar de bioscoop. Ik ben echter bang dat het wel ten koste gaat van het verhaal en de aantrekkingskracht van films. The Green Hornet heeft een sterrencast, maar ik denk dat dit gewoon een zwarte vlek is op Diaz haar IMDB page. Wel even lekker cashen natuurlijk.

    Af en toe een beetje langdradig, maar zeker een goede film!

    Overigens was Tucker & Dale vs Evil ook een erg lachen film. Zeker een aanrader als je eens met vrienden en een biertje thuis op de bank zit! Het einde wordt ineens een beetje serieus, dat is jammer, maar komop "Suicide fraternity kids", verzin het eens, geniaal.
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb de film nog niet gezien maar in de trailer (dus geen spoiler) wordt de dood van zijn vader als beweegreden voorgesteld om misdaad te bestrijden.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ajami
    Winter's Bone
    Animal Kingdom

    stuk voor stuk superfilms!

    zelf net Red gekeken met Bruce Willis.....zooooo wat slecht. Tis dat ik hem met mijn zoon keek, ander had ik hem uitgezet.

    3

    Dan is Knight and Day een veel leukere film trouwens (in de categorie: hersenloze actiefilm)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Twelve Monkeys (momenteel nr. 179 in de IMDB top 250) gezien. Jezús wat een spannende film. Ik zat echt aan de grond genageld. Op het puntje van mijn stoel (figuurlijk, ik lag op bed) de hele film lang. En niet echt spannend van de actie oid, maar gewoon omdat je wilt weten hoe het verder gaat. Ik raad hem ook echt aan om te kijken.

    8,5 / 10
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Net Wall Street (deel 1) gekeken en ik vond alleen Michael Douglas echt overtuigend overkomen. Vooral die grijns van hem is prachtig! Charlie Sheen was 3x niks en vind ik ook 3x niks. Geef het een 7/10 vanwege Michael en de quoten.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Buried

    Moet toch een natte droom van van elke acteur zijn. Kist en jij en thats it.
    Na een half uur denk je wel, hmm nu moet er wel iets gaan gebeuren en dan gebeurd het ook. Goed timing. Laatste uur is snel voorbij constant in spanning en ik zat zelf allemaal dingen te verzinnen wat die kon doen.

    Het einde was prima vond ik. Zat een paar keer te denken van dit word een Hollywood einde maar toen ook weer niet en het ging zo een paar keer op en neer tot de laatste seconde.

    Respect voor de regisseurs om iemand anderhalf uur in de kist te stoppen verder niks anders te filmen en het toch boeiend te maken. Denk dat veel andere regisseurs toch naar flashbacks hadden gegrepen. Maar deze heeft gewoon koppig doorgezet en dan maar zien wat mensen er van vinden. Verfrissend

    8.2/10
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Goede film inderdaad. Heb hem ooit op dvd gekregen en had er nog nooit van gehoord, dus pas heel laat gekeken toen.

    Vanavond naar Harry Potter and the Deathly Hallows geweest. Ik heb er altijd een zwak voor door de boeken, dus ik beoordeel het op een heel andere manier, maar ik vond deze film in eerste instantie echt best wel goed eigenlijk. 8) Binnenkort nog maar eens kijken, want het bioscoop-effect speelt ongetwijfeld ook wel mee.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Best movie song. :D

     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Little Fockers gezien vanavond in de bios met een paar vrienden. Mijn god wat dramatisch. Niet één keer gelachen en getwijfeld om in de pauze te vertrekken.

    Dat ze dit soort eenheidsworstenrotzooi nog maken zeg, jezus.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Michael Douglas is echt een baas in die film inderdaad. Sowieso vind ik het wel een goede film. Greed is good. :b:
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Red

    Echt, waar gaat het verhaal over?! Verhaallijn is zwaar onduidelijk maar humor is echt leuk! Gewoon geinige wegkijk film!

    6,5/10
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kon je dat op voorhand niet een beetje aan zien komen?
    Die twee delen hiervoor waren ook alles behalve grappig.

    Of was je bezweken onder de groepsdruk. :D
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Yes...
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    So true, ik kan onbeperkt naar de bios (Pathe Unl) en ik zou er nog niet heen willen.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga hem nu kijken, ben benieuwd :)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zwaar onduidelijk?? 8) Heel simpel verhaal man, haha. Wel erg vermakelijke film met leuke acteurs.

    8/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina