In februari / maart ga ik een PS3 kopen. Dit waarschijnlijk in combinatie met Killzone 3. Nu heb ik Killzone 1 & 2 nooit gespeeld, omdat ik altijd op de Xbox 360 heb gezeten. Kan iemand mij in het kort uitleggen wat het verhaal achter Killzone is? Dus wat er in deel 1 & 2 gebeurt is? Want zal bij deel 3 erin springen!
Ik in de beta wel een beetje, belichting en effecten waren NOG beter. Vooral op de sneeuw map kon je dat erg goed zien. Grafisch veegt het de vloer aan met Reach en BO
Ziet er weer goed uit en de controls lijken ook te werken met de Move. Ik denk dat ik hem wel ga spelen, alleen niet met de Move controller.
Ik ook zeker niet met de move, ben hard op zoek naar een PS3 controller die net zo speelt als de 360 controller. (Wil het liefst een Power A Pro Elite Wireless maar kan m alleen op Amazon vinden )
Dit is dus 1 van de redenen waarom ik mijn Ps3 wil behouden. Maar ik mag van m'n ouders geen xBox360 er extra bij halen..
Inderdaad, Amazon is zeker 100% te vertrouwen. Zelf ook menig games daar besteld, en natuurlijk in perfecte staat ontvangen..
Deze game ga ik denk wel meteen halen. Ik vond het 2e deel zo enorm tof! Het is de spektakel van CoD alleen vind ik de controls iets lekkerder. Heel veel mensen vinden juist de controls van CoD veel fijner, maar Killzone geeft mij het gevoel dat ik echt een log zwaar wapen in mijn handen heb. Het voelt echt dat je een wapen in je handen hebt en dat mis ik toch bij de CoD serie. De graphics zeggen ook genoeg! Ik vind het tot nu toe de mooiste console game die rond deze tijd uitkomt of al is uitgekomen.
Gratish SOCOM 4 beta bij aankoop van Killzone 3! Zelf nog nooit SOCOM gespeeld en haal Killzone 3 ook niet bij launch maar leuk voor de liefhebber.
Awesome, ben er benieuwd naar SOCOM. Het is geen serie meer die ik blind zou kopen maar ik wil het zeker wel even uitproberen.
Ik had het hier gelezen Maar ehm, nog iets... Ik heb dus KZ3 besteld bij mediaoffer, maar die leveren de UK versie. Moet ik dan - met het oog op toekomstige DLC - spelen met een UK account? Want ik hoor namelijk dat DLC niet regiogebonden is, maar landgebonden...
ben benieuwd naar die technical difficulties. dat de opper-helghasts niet zo tot de verbeelding spreken geloof ik wel maar kan in niet mee zitten. Killzone hoeft t wat mij betreft zoals de meeste shooters niet vna zn verhaal te hebben