[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Daar begin ik ook zo'n tering hekel aan te krijgen idd. Gisteren paar games invasion gedaan waarbij er meteen 1 of 2 quiten en dan ook nog eens de helft van je overgebleven team niks doet. Kansloos om 3 vs. 6 te spelen ofzo in die gamemode.

Verder had ik in SWAT gisteren ook precies hetzelfde... :'-(:'-(

http://www.bungie.net/stats/reach/gamestats.aspx?gameid=426676588&player=Myrmidon NL
    http://www.bungie.net/stats/reach/gamestats.aspx?gameid=426694073&player=Myrmidon NL

:{

2. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Armor lock is klote, stickie is nu geen gegarandeerde kill meer :/
    2. Shotgun + sword is wel nice, anders ben je sowieso de lul.
    3. Granaten zijn zwaar overpowered.
    4. Magnum heeft genoeg kogels als je niet spammed :p
    5. Bootsysteem mag wel een stuk beter, ben een keer 7x gebetrayed en kon niet eens booten :/

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die granaten zijn juist veel sterker geworden ten opzichte van de vorige Halo's.
    Als je er een beetje in de buurt staat ben je gelijk dood. Ik weet nog in ODST kon je er bovenop staan en nog was je niet dood, dat was pas idioot.
    Vind het nu alleen vervelend dat als je iemand 'stuckt' en je teammate staat er vlakbij dat je gelijk een betrayal hebt.

4. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis Halo 1... Die was gewoon perfect.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nooooh! Word ik midden in een potje van XBL afgegooid. Hopelijk krijg ik nu geen strafpunten. :+ Was niet vrijwillig gequit
    Ging net zo lekker.

(kan overigens nu ook niet opnieuw connecten, meer mensen last van?)

edit: Overigens verdorie net geen Killing Frenzy gehaald. Liet me aan mijn H3 dagen denken... 8) Op een stomme manier bij een Spree van 9 afgaan.

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  6. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik werd er ook afgegooit, kon ook niet meer connecten, maar nu wel weer
    ik ging ook net lekker, had 33 kills en mn maatje 4 haha, heb ik veel te vaak ik multi team, zelf heb ik altijd wel 30+ kills alleen kom vaak met captains als ik alleen speel

ik heb trouwens een hekel aan mensen die niet spelen. waarom start je in vredesnaam een potje als je er niet bent?!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    30+....mijn max is geloof ik 23 oid. Maar speel dan ook nooit multi of big (bijna nooit)

met die magnum zal dan wel aan mij liggen, niet mijn wapen. Elite Slayer is trouwens ook zeer vermakelijk!

8. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    haha, misschien zin om te spelen? flyingsaucer xi

9. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je gehostboot.

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gister een paar keer dat ik opeens ge-disconnect was, echt bizar.
    Zal wel aan die servers liggen (hoop ik ;))

Als je een potje eindigt en niemand gaat weg gaat hij automatisch de volgende connecten. Ik heb ook weleens gehad dat ik klaar was en even naar beneden ben gegaan. Dan was er toch een nieuwe gestart en toen ik weer boven kwam had ik opeens -18 8)

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik vind AL sowieso een oneerlijke toevoeging...stickies laten bouncen...kom op zeg...

Maar hoezo geen shotgun en sword bij elkaar? Is toch handig, heb je nog een klein beetje kans op verweer, al wint de shotgun als het goed is altijd :)

12. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, altijd als ik een sword shotgun heb ik een bulltrue maar heeft hij me alsnog haha.
    buuuuug

13. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Dan heb je mazzel dat je iemand tegenkomt die niet zo ervaren is met de Shotgun.

Shotgun > Sword qua snelheid.

14. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, gewoon een beat down doen en geen lounge.
    sowieso zitten er veel rare dingen in reach:
    Toch doodgaan als je in armorlock gaat
    mijn granaten krijgen nooit iemand dood, ik wel in een keer
    lounge je met op iemand af dir geassasinate wordt lounge je mis (met sword dan he)
    heel vaak black screen in games

15. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al minimaal 5x gebanned xd

16. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Armor Lock is echt k*t. Zo weer verder...

Edit: na de Noble pack 4x gedownload te hebben herkend de game hem eindelijk. Kijken of 't iets is.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een potje +49 gehaald. Jezus, wat was dat grappig, ik en een maat samen in de warthog. 2x had die maat van me een Road Hog. Het team waar we tegen speelde was ook echt heel erg slecht.
    En ik heb ook eindelijk me Pestilence:thumbs: Nu moet ik even iemand met Inlement Weather een assassination geven. En er dan een screenshot van maken. Heerlijk.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jeej, nog een zwerver erbij. ;)

Is er op internationale forums eigenlijk ook zoveel haat op AL? Je komt nog genoeg van die eikels tegen die het gebruiken dus die zullen het wel best vinden, maar het zou zo lekker zijn als er zoveel haat is dat ze met een patch AL gewoon zouden blokkeren. :9

19. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd armor lock, ben er ook super handig mee geworden. levert me altijd heel veel kill op ^^
    ik heb meer een hekel aan dat evade, slaat nergens op te rollen. Dino's mogen rollen, spartans niet, het ziet er ook zo lelijk uit

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke rank ben je?
    Ik ben bijna op de helft voor Inclemental Weather :)

Yeas, mijn Spartan is geupdate:
    http://www.bungie.net/stats/reach/playermodel.ashx?rpis=G4smKpJrJK-KRR0BLEoJew==

Laatst bewerkt: 16 jan 2011

Deel Deze Pagina