1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik gisteren ook, ik scoorde precies op 4;59, drukte hij op start werd het opeens 5:00 en toch gaat hij weg. :D
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geluk hebben,ik heb echt bang om soms vroeg te gaan scoren want als je pech hebt is hij voor de 5de minuut weg.
     
  3. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje? GT: Voltreffer
     
  4. Royalnoobie

    Royalnoobie Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met het Engelse Chesterfield bezig. Ik sta nu 2e in de 4e!! divisie van Engeland en mijn doel is natuurlijk naar de Barclays Premiership promoveren.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Even om chadli voor te zijn hoor, Vanavond tegen gespeeld. Ik was voor het eerst even keeper maar had niet door dat ik 4 seconden lag had. Was in no time dus 5-0 voor hun. Toen ben ik weggegaan als keeper zodat mijn vrienden nog wel een normale keeper hadden. maar die vriend deed ragequit bij 7-0 mja had ik dus geen invloed op. Gefeliciteerd chadli en we doen nog wel eens een normale rematch als ik gewoon any ben en geen keeper.
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een aantal plaatsen over (14) voor het

    :Super Fifa Toernooi


    Geen poulesysteem, gewoon lekker simpel knock-out

    64 deelnemers, met als hoofdprijs:

    ** 1 jaar Gratis Xboxlive **
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb FIFA vandaag binnen gekregen maar heb problemen met me Xbox. Al een half jaartje leest ie me spellen niet goed en het word steeds slechter. Nu heb ik FIFA en krijg ik hem niet geïnstalleerd omdat die dan bij de 40 % stopt en zegt dat me disc beschadigd of vies is. Kut Xbox, me 2e naar de klote. Wat een prut ding is het eigenlijk ook.
     
  8. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Blablablablablablabla, 7-0 in 30 minuten. :D

    Viktortje, goed gespeeld, was wel leuk dat je toch met Tottenham tegen AC Milan ging, maar het was al vanaf de 5e minuut duidelijk dat het een lastig potje voor je zou worden. (3-1 pour moi)
    Revanche?

    E: Gizmo, voor die rematch moet ik natuurlijk weer 2 jaar wachten want jullie gaan dan toch steeds leaven omdat wij een keeper hebben en jullie niet.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    haha nja je weet zelf gelukkig ook wel dat het anders nooit 7-0 in 30 minuten zou staan. Je zag toch hoe gekeept werd. Als jullie eens durven zonder keeper en wij ook zonder keeper zou het mooi zijn.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Sorry, maar als het 7 - 0 na 30 minuten staat mag je gewoon geen smoesjes verzinnen.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Weet je hoe kut het is als je 3-4 seconden lag hebt? Ik heb het ook wel eens gehad als Any en onze keeper ook. Dat is gewoon niet te doen. Ik geef Gizmo daarom ook groot gelijk. Dan snap ik dat je snel achter komt te staan met grote cijfers.
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch blijft 7-0 in 30 minuten extreem veel, tuurlijk keepen/spelen met lag is niet te doen maar dan stop je toch na de 5e minuut ?
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Had dat pas door na de 5-0. Ben toen meteen weggegaan. Had verder geen invloed op dat mijn vrienden besloten weg te gaan na de 7-0. Ze zijn goed hoor daar niet van maar we doen vast wel even een rematch om dit goed te maken. Ik ben normaal any en nu een vriend van mij die nog nooit had gedaan en ik was nog nooit keeper geweest. Vandaar dat ik er pas laat achter kwam dat ik zoveel lag had denk ik. Maak er voor de rest ook geen probleem van hun hebben gewoon gewonnen.
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, zit nu rond de 4000 skillpunten, maar hoe hoger je komt, hoe gayer mensen gaan spelen. Heb nu echt al te vaak meegemaakt dat iemand 1-0 voor komt te staan en dan de hele wedstrijd gaat rondtikken. Heb nu ook een paar keer meegemaakt dat ik opeens gedisconnect werd van Xbox Live. Nu sta ik helaas op 1% DNF:+
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt altijd als ik met een lekkere streak bezig word ik terwijl ik voorsta van de EA-server gekickt...
    Echt belachelijk dat dat zomaar kan..
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 6 plaatsen vrij voor :Super Fifa Toernooi
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    FIFA gister dus binnen, maandag word me Xbox ter reparatie opgestuurd. :mad: nog geen minuut kunnen spelen.
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    nachtmerrie voor elke gamer, bij mij ging de xbox vliegen :mad:
     
  19. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je trouwens een 2on2 spelen online met een vriend op 1console?

    Stap voor stap graag, ook welke lobby's etc, want ik snap er helemaal niks van.

    Btw, over die kapotte xboxjes, zonde.^^

    Daarom heb ik een PS3 gekocht.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je in het menu zit van teams kiezen (kan ranked of unranked). Op Y drukken om een controller toe te voegen. PS3 zal dan wel driehoekje zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina