Toen ze in het begin werden aangeboden stond er nog niet zoveel info over op het internet.
Ik heb toen de xbox customer support een mailtje gestuurd met de vraag of het illegaal was.
Hier heb ik dus antwoord op gekregen. Later las ik op allemaal forums dat ze gekocht worden van gestolen creditcards en dat klinkt best wel geloofwaardig. Dus "dat" zal misschien wel illegaal zijn. Ik heb de support toen weer een mailtje gestuurd met dezelfde vraag en ik kreeg ook weer hetzelfde antwoord. Toch ben ik wel gestopt met het kopen ervan omdat ik twijfel aan de eerlijkheid van het product. Dat ze eerlijk bij microsoft gekocht zijn geloof ik wel. Maar van wat voor geld ze betaald zijn, daar twijfel ik zeker wel aan! Naar mijn mening mocht je er altijd vanuit gaan dat je op E-bay legale dingen koopt. Dus de oplossing? Stuur een mailtje naar support en je hebt je antwoord.
Als iedereen dat gaat doen komt er misschien ook wel een antwoord naar buiten via xbox support en zal het voor iedereen duidelijk zijn.
Laatst bewerkt: 16 jan 2011