[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja!:)

EDIT: Genoeg mensen nu. Bedankt. :)

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Was gedeeltelijk succesvol. cjr stone en ik zijn nu ook beiden level 9 (of hij ondertussen alweer 10?), dus we hebben die hidden gun nu ook. We hebben na het boosten ook nog een paar potjes Wanted gespeeld met andere mensen en dat was ook weer tof. We moeten vaker met een aantal mensen van XBW in een public session gaan spelen, fun gegarandeerd. Zo hadden cjr en ik dezelfde target en renden we naast elkaar richting de target. :lol:

Maar dat terzijde. Er zijn een aantal mensen niet geweest en we hebben Extreme Variation nog niet kunnen halen, dus zullen we binnenkort nog een boostsessie doen? Vereiste is dan wel level 8, zodat we ook de hidden gun kunnen gebruiken voor een bonus.

3. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog level 9, die potjes Wanted waren erg leuk. Elkaar achterna zitten of inderdaad naast elkaar rennen naar ons beider target :lol: En ik ben de komende tijd sowieso wel te porren voor AC dus laat me weten als iemand online wil spelen:)
    Ik ben ook voor nog een boostsessie zodat iedereen de extreme variation kan halen :thumbs:

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die avondmap tijdens het carnaval was trouwens ook echt tof!

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten met extreme variatie tot level 29 want dan kan je ook de gif challenges en je moet toch 29 worden als je voor 50 gaat. Bovendien moeten de gif challenges ook gewoon voor de achievement dus je haalt hem toch niet eerder dan level 29.

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel een keer mee met een public XBW session. Boosten is niet nodig voor mij maar met een leuk potje doe ik graag mee :D

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! Met dat vuurwerk, en de map is best open en dat is ook leuk! :thumbs:

8. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gezellig hoor.. ik wil ook wel mee doen met die groep.

Voeg mij maar toe, ik speel het vaak genoeg ;)

Het liefst advanced wanted of hunter ofzo.. alliance vind ik niet super, en de 'gewone' mode vind ik te simpel.

9. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat word ik soms gek van die multiplayer zeg....:mad:

Vanmiddag gewoon 15 min. moeten wachten tot hij eindelijk een game had gevonden, klote matchmaking. Hoop dat ze het snel patchen:+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik ben er volgende sessie wel weer bij!

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik wil 8 mensen hebben, want ik wil Untouchable boosten! Die is echt te moeilijk! Dat is een van de weinige bonussen die ik nog moet halen, samen met Extreme Variatie en wat dingen die ik nog niet kan halen of nog niet heb gehaald maar wel ga krijgen.

12. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Untouchable en Extreme Variation wil ik ook best wel halen... als ik weer niet moet werken dan|:-

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb trouwens zo'n hekel aan Alliance als je bij een extreem goede gast in het team zit. Die gast kaapt telkens alle kills voor m'n neus weg.

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het prima om met 8 mensen een keer Untouchable te boosten :)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vanavond nog potjes Wanted doen? :p

16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk!
    Ik moet eerst even met een vriend 1 potje Splinter Cell doen, maar daarna ben ik beschikbaar! :thumbs:

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ben sowieso eerst Barcelona kijken. En ik weet nog niet zeker of ik wel ga spelen. Je ziet me anders wel verschijnen.

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Nadat ik het spel had uitgespeeld ging ik even al die puzzles doen, maar bij de laatste puzzle bij het filmpje, dat je dat parcours moet afleggen, liep hij vast. Dus ik heb maar quit gedaan en via Youtube het filmpje gekeken. Punt is, ik wilde nog even de feathers verzamelen, maar ik loop nu als Desmond Miles door het oude Rome. Dat lijkt me toch niet de bedoeling? Ik kan nu dus ook geen zwaard meer gebruiken, maar wel alle andere wapens. Toen ik probeerde een wapen te kopen, liep hij weer vast.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je zult wel onbedoeld een glitch getriggered hebben. Tja, dat zuigt. Kun je zo nog steeds de veren collecten?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Laatste potje met kaasstengel en cjr stone ging echt lekker. Ik heb net niet over de 5000 gehaald, maar ik was enorm close.

Deel Deze Pagina