[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het ook een vette film maar volgens mij zijn we in de minderheid.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind het ook een prima film, maar dat kan ook zijn dat ik sowieso een liefhebber ben van geschiedenis(films).
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah, beter kan ik eerlijk gezegd geen uitspraak over doen, heb het origineel niet gezien. Bedoelde meer dat de remake prima is.

    Scherp ;)
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wie weet er nog een paar goede films ala 'black ops/special agent/assassin/spy etc'?
    Ik doel dus op films als The Bourne etc. Na de afgelopen maanden Chuck, Taken, Shoot 'Em Up en meer te hebben gezien zit ik er helemaal in. En het hoeft dus niet persé realistisch te zijn.

    Ik verwacht de meeste al te kennen, maar je weet maar nooit.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Léon
    (Hij is een assassin :+)
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Een 5,4 vind ik persoonlijk nog veel te hoog voor die film:+ Was echt zo saai en de film duurde veels te lang. Vergeleken met vergelijkbare films zoals Braveheart,Troy, Kingdom of Heaven, Gladiator was Alexander echt 3 keer niets
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 4 films gekeken 8)
    vanavond Mystic River(2003 ) Top 250 #223
    Mooie film, er gebeurt eigenlijk niet heel veel in de film, er is iemand dood en dat moet worden opgelost. Toch bleef de film 130 minuten boeiend om te kijken, mede door de acteerkwaliteiten van de drie hoofdpersonen en de verhalen over de karakters zelf. Het einde was een klein beetje vreemd.
    7.8 / 10

    Daarna Chinatown (1974) Top 250 #68
    ongeveer zelfde genre als mystic river. Maar deze viel me flink tegen. De film ging echt ongelofelijk traag en en kon me echt niet meer boeien. Laatste 45min nog maar half gekeken.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die waar Angelina Jolie een MILF speelt? Die vond ik ook wel nice ja. Ach ja je moet je niet blind staren op IMDB, vaak wel mee eens maar er zijn ook films waarbij ik het totaal niet eens ben met het cijfer daar.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik ben altijd wel te porren voor zulke films, vond Alexander best goed te doen!
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jep, laatst was Bierfest op TV en mijn vrienden en ik vonden het echt een geweldige film, maar op IMDB krijgt die maar een 6.1 :eek:
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanavond Memento gekeken. Nog niet eerder gezien. Vond het best een vermakelijke film, maar ik vond het einde enigszins voorspelbaar (als in, ik had tijdens het kijken halverwege meerdere theorieën en een daarvan klopte min of meer). Ik vond het allemaal net wat te duidelijk. [7/10]
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Haha gast die is ook echt wel slecht 8)

    Ja vooral dat stukje
    waar je opeens het gezicht van Lenny in dat gesticht zag, verklapte alles!
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net Diary Of The Dead gekeken, wat een kutfilm.. Zit natuurlijk weer zo'n personage in met een videocamera die zelfs dat ding niet weg kan leggen om z'n vrienden te redden.. Verhaal stelde ook geen reet voor, ze rijden overal maar een beetje rond en er gebeurt eigenlijk niks behalve dat ze de occasional zombies tegenkomen. Ik ben een fan van zombiefilms(:emo: typo), maar dit ging echt nergens over. 4/10.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Een zombiefan-fan? :+
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja ik vind zombiefans echt helemaal geweldig, zulke topmensen. Ik doe dan ook niets anders dan zombiefans eren.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha wou er ook al over beginnen maar dacht fuck it. Duidelijk wat ie bedoelt.

    Diary of the Dead is inderdaad een tenenkrommend slechte horrofilm :eek: Ik ben een fan van zombiefilms, dus meestal ben ik al om als er überhaupt zombies in zitten maar deze film is echt een draak van een productie geworden. Neppe na-aap onzin zonder spanning, logisch verhaal en enorm kut geacteerd.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook nog 28 weeks later gezien trouwens ,te moe om hele review te schrijven maar vond 'm net wat minder goed dan 28 days later. Waarom? Op een gegeven moment was het teveel man vs man ipv vs zombie. Wel een aardig vervolg verder , stukje in de metro vond ik erg spannend (al was het niet erg origineel, donkere metro en nightvision maar toch zat de spanning er goed in). 7/10.

    edit; verder weet ik nog steeds niet wat ik prefereer , de supersnelle 28 days later zombies of de klassieke tragere zombies.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dik films zitten kijken afgelopen weekend.

    Pulp Fiction
    Vond het een aardige film, met zeker leuke stukjes en toffe actie. Maar over het algemeen ben ik niet zo'n fan van de stijl van QT (Inglourious Bastards, wat een tyfus film....) maar hij was wel aardig.
    7/10

    The Town
    Vond het een zéér toffe film, keek gewoon lekker weg, weinig op aan te merken.
    8/10

    The Social Network
    Vond dit een super toffe film. Zit goed in elkaar, boeiend verhaal, en interessant om te weten. Nu weten we hoe de hoofdlijnen van het ontstaan van Facebook. Maar volgens mij is alles wel zwaar gedramatiseerd en overdreven.
    8,5/10

    Toy Story 3
    Tsjah, Pixar... dat zegt genoeg lijkt me. :)
    9/10
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kick Ass

    Net gezien, en tjonge jonge....weer leer ik een wijze les om niet te snel te oordelen na het zien van een trailer. Het was 't geval met Scott Pilgrim al en nu weer met Kick Ass. Ik vond de trailer gewoon raar en gewoon triest toen ik het zag. Een klein meisje en dan zulk stunts uithalen en dat moeten we dan maar cool vinden?

    Maar na het zien van de film zie ik hoe fout ik zat, eerst de gehele film kijken, dan pas oordelen zeg ik nu tegen mezelf :)

    Ik weet niet eens of dit een spoiler is,maar ik wil niks verpesten voor anderen.

    Tijdens het kijken van die trailer dacht ik dat het puur om dat meisje ging, en dat we dus gewoon de hele film door zulke vechtscenes kregen en that's it. Maar wat blijkt nou...het gaat juist veel meer om die gast in het groene pak, dat is Kick Ass en dat heb ik nooit geweten. Het hele verhaal achter iedereen vond ik echt goed gedaan, superheros worden belachelijk gemaakt en tegelijkertijd zitten er ook genoeg serieuze stukken in.

    Een hoop dingen waren op zich ook best realistisch, het kon gewoon. Behalve dan dingen als dat meisje die die stunts uithaalt met guns en noem maar op, maar het moet ook niet allemaal 'in het echt kunnen' bij een film als dit.



    Dit is zeker weten een spoilert !!!!!

    Die scene waar Kick Ass en Big Daddy bijna eraan gaan, ik dacht echt even dat het ging gebeuren. Vooral om wat Kick Ass op een gegeven moment zei tijdens deze scene. Maar uiteraard...zo kon de film niet eindigen.

    Inderdaad zwaar Kick Ass!!!!
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeg Ethereal... ik zat ff in het film topic van Zwaremetalen te lezen... heb je daar héél toevallig ook wat gepost over deze film? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina