Kick Ass
Net gezien, en tjonge jonge....weer leer ik een wijze les om niet te snel te oordelen na het zien van een trailer. Het was 't geval met Scott Pilgrim al en nu weer met Kick Ass. Ik vond de trailer gewoon raar en gewoon triest toen ik het zag. Een klein meisje en dan zulk stunts uithalen en dat moeten we dan maar cool vinden?
Maar na het zien van de film zie ik hoe fout ik zat, eerst de gehele film kijken, dan pas oordelen zeg ik nu tegen mezelf
Ik weet niet eens of dit een spoiler is,maar ik wil niks verpesten voor anderen.
Tijdens het kijken van die trailer dacht ik dat het puur om dat meisje ging, en dat we dus gewoon de hele film door zulke vechtscenes kregen en that's it. Maar wat blijkt nou...het gaat juist veel meer om die gast in het groene pak, dat is Kick Ass en dat heb ik nooit geweten. Het hele verhaal achter iedereen vond ik echt goed gedaan, superheros worden belachelijk gemaakt en tegelijkertijd zitten er ook genoeg serieuze stukken in.
Een hoop dingen waren op zich ook best realistisch, het kon gewoon. Behalve dan dingen als dat meisje die die stunts uithaalt met guns en noem maar op, maar het moet ook niet allemaal 'in het echt kunnen' bij een film als dit.
Dit is zeker weten een spoilert !!!!!
Die scene waar Kick Ass en Big Daddy bijna eraan gaan, ik dacht echt even dat het ging gebeuren. Vooral om wat Kick Ass op een gegeven moment zei tijdens deze scene. Maar uiteraard...zo kon de film niet eindigen.
Inderdaad zwaar Kick Ass!!!!