Ik dacht eerst dat ie zong: Everybody loves Jonas. En dat t dikke knulletje dan Jonas was. Rijke fantasie.
Had gister een circusproject gegeven op een basisschool en deze oa gebruikt voor achtergrond muziek. Geniaal gewoon. Andere nummers kwamen uit Banjo-Kazooie. Rare had altijd bazen soundtracks.
Wat mij wel opvalt is dat de meesten als games muziek toch vaak wat "drukkere" muziek preferen, liefst met wat rockmuziek erin, of iets anders. Terwijl ik bv tijdens 't studeren erg kan genieten van de piano collectie van FFVII
Asjeblieft... zeg niet dat je deze niet mooi vindt. De genialiteit van Lost Odyssey in één OST uitgedrukt. A return... indeed. Lost Odyssey is en blijft één van de mooiste JRPGs op de 360.
Oproep: bron gezocht voor games muziek! Afgelopen weekend is mijn externe hdd gecrasht, zomaar ineens kapot. Alles is dus foetsie, ik heb het verzameld over een jaar of 5-10... Nu kan ik als ik een nieuwe hdd heb weer opnieuw verzamelen.. Weet er iemand nog een leuk forum/ website waar ik OST's kan downloaden etc? PM's zijn ook welkom!
Su-te ki da ne al veel geluisterd in het verleden, ik krijg nu juist kippenvel van melodies of life zowel de vocale als de instrumentale versies!
Oh hell yeah, The Landing. Misschien wel het meest geniale nummer uit de hele FF serie. Dat nummer brengt altijd alles bij me terug..
Awesome! Altijd gekke bekken trekken, handjes in de lucht en springen met mijn Sackboy tijdens dit nummer.
En deze? http://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/browse/all Lijken ze ook best veel te hebben. 1 download link getest en het werkte.
Ik download meestal m'n game OST's bij ffshrine of khinsider, zoals hierboven is genoemd. 9 van de 10 keer staan ze daar op. Handige sites.
[yt]FzUbvdaJS54[/yt] Hoe meer ik de muziek van Unreal/ UT99 en de (lichte) remixes luister hoe hoger Unreal in mijn top 3 komt. Deze ook, gewoon p-r-a-c-h-t-i-g. Ik ben nu gewoon al een uur alleen maar muziek aan het luisteren van A history of Unreal