We hebben 2 potjes gespeeld, 1 gelijk en 1 winst. De gelijkspel was zeer nep omdat onze any (Robbin) eruit laggde, en nadat hij eruit laggde kwamen we we 2-0 achter , het werd later nog 2-3 voor ons. Maar toen na rust werd het 5-3 voor de tegenstander, en wonderbaarlijk genoeg scoorde we nog 5-5. Maar we speelde zowat de hele wedstrijd zonder any.
Mensen, hoe goed is jullie Virtual Pro's eigenlijk? Wanneer ik tijd heb, meestal in de weekenden en binnekort door de weeks ook wel meer, wil ik wel eens met jullie meespelen als dat kan. Anders gewoon potje tegen Daz weer .
Morgen overdag kan ik, 's avonds niet. Robbin kon overdag ook al geloof ik. Wat Sammy zegt dus en dat 2e potje 6-1 winst viel Robbin weer uit ook al speelde ik als Any. Echt vaag.
Wijze les geleerd dus: Robbin geen Any meer laten spelen. En morgen zit ik tot een uur of 5 op school. En Siem: Je mag best een keer meespelen hoor. Mijn pro is rond de 84 - 87. Ligt eraan welke positie en rol. 1 tegen 1 vind ik ook prima, nu durf je wel weer?
Hoezo nu durf je wel weer? We hebben best veel potjes FWC gespeeld hoor . 84-87, hoeveel procent is dat? Ik heb 83% (RW - 89, RF 87 ofzo, kan overal in aanval/middenveld), weet niet of dat goed genoeg is om mee te kunnen spelen een keer. Anders train ik 'm nog wel meer als ik tijd heb.
Nope sorry, ben net terug van voetbal [2-3 gewonnen]. Ga nu mini biken, ben er vanavond wel weer. Vanavond dan clubs?
Dit was wel mijn beste clubsavond ooit, in totaal wel een hele 12 minuten gespeeld.. Raar dat ik wel 2 wedstrijden voor toernooien kon spelen zonder problemen met EA-servers of xbox live
Broer is laatste tijd héél ziek geweest en dus paar weken thuisgebleven, oftewel ook veel FIFA gespeeld. Onze Virtual Pro is nu voor ongeveer 80-85% gedaan, moet nog wel even kijken welke ik nog niet gehad heb, want volgens mij grotendeels wel gedaan! \o/ Damn, veel tijd in gestopt maar nog nooit mee gespeeld online .
Haha ja, drama inderdaad. Ging ook niet zo lekker gister. 4 gewonnen 1 verloren ofzo. (6-4, sloeg nergens op)
Haha idd, EA kan ook echt niks werkend krijgen he. EA Servers zijn zwaar bout. Maareh Morientes loopt wel lekker tot nu toe haha
Ik kom na de wedstrijd , maar alleen als Feyenoord heeft gewonnen. Reken dus maar niet te veel op mij. :{
Ah joh, Ricardo. Vanavond speelt De Toppers in het shirt van de ploeg die vanavond zal gaan winnen! (Ajax)