Zo lastig is ie ook weer niet hoor Je hebt vier vlakjes en als je een vlakje highlight dan kan je de reactie van de persoon over die opmerking zien in zijn gezicht. 1. Hele boze reactie 2. Boze reactie 3. Aardig reactie 4. Hele aardig reactie Hoe verder het vlakje "ingekleurd" is hoe meer punten je er bij of eraf kan krijgen door die opmerking te maken. het is even puzzelen wat de persoon de meest vervelende reactie vindt en dan zorg je er dus voor dat je op die reactie steeds een zo goed als leeg vlakje kan selecteren. ik hoop dat het een beetje duidelijk is, haha, het is best lastig uit te leggen
Ik kraam gewoon de hele tijd onzin uit tegen en guard en voila, 50 punten verder. Ben alleen een beetje verleerd hoe ik het besten dat cirkeltje kan button bashen.
Indrukwekkend spel dit. Nog nooit zo'n uitgebreid spel gespeeld als dit. Heb nu 20 uur op de klok maar heb het idee dat je hier wel 400 uur mee zoet kan zijn! Alleen technisch gezien had ie wel wat beter gekunt. (Pop-up, Framerate en Hick-up),..maar wat een ervaring!!
Leugens! F3 is goed, maar niet beter vind ik zelf. Al komt dat met name omdat je daar toch niet echt honderden uren in kan steken doordatj e niet ontiegelijk veel kleine sidequests hebt. Voordeel van F3 is wel de omgeving die veel meer leeft dan Oblivion , al is dat ook wel logisch omdat het toch een stuk later uitkwam.
Uhm, nee... Fallout 3 is echt een veel verrassender spel man. Oblivion gaat door de uitgebreide DLC en grote wereld uiteindelijk wel langer mee, maar Fallout 3 is veel interessanter.
Blasphemy! Ik denk dat het echt een gevalletje is van "wat voor sfeertje spreekt je het meeste aan". Ik geef zelf veruit de voorkeur aan de magische wereld van Oblivion tov de post-apocalyptische wereld van F3....
Precies! Ik word veel vrolijker als ik door de Colovian Heights rondloop dan door Washington in de staat van Fallout .
IK vind beide games top. Maar ik vind dat er in de wereld van Fallout minder gebeurt dan in die van Oblivion, in oblivion kom je altijd wel een grot, of dorpje tegen.
Beide spellen zijn absoluut topgames, maar ook mijn voorkeur gaat denk ik naar TES IV: Oblivion uit. Maar goed, ik hoef niet te kiezen, ik speel ze gewoon lekker allebei.
Ja inderdaad. Er valt, wil ik ook wel toegeven, meer de beleven in de F3 wereld. Ik vind die alleen retesaai overkomen, en met name Washington DC was het slechtste stukje denkwerk wat ik ooit van Bethesda heb gezien. Veel hadden er kritiek op de grotten en Oblivion poorten in Oblivion, maar DC in F3 was en is voor mij nog steeds een drama. Gelukkig had je perks op een hoop te verhelpen en, net als bij Oblivion, een heerlijke guide van honderden paginas dik.
Heerlijk inderdaad die guides van Oblivion, fallout 3 en fallout new vegas. Ik ben laatst weer verdergegaan met Fallout 3 maar ik erger me verschrikkelijk aan het binnenste gedeelte DC, vind er gewoon helemaal niks aan
Ze zijn van Prima Games en met medewerking van Bethesda. Dus in zekere zin zijn ze wel van hun. Guides van Prima zijn bij mijn weten ook altijd officieel, daar is het ook een kwaliteitsmerk voor.
Downtown DC vond ik ook maar matig, daar was op een aantal raider outposts ook weinig te beleven. Ik vond het altijd gaaf om gewoon een beetje rond te dwalen in the Wastelands. Nieuwe locaties ontdekken, items zoeken. En dan natuurlijk Galaxy News erbij aan.