The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gamebladen met previews.
    Binnenkort dus hopelijk meer. :D

2. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
  3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Die screenshot ziet er wel erg goed uit.:thumbs: 2011 gaat qua games zo'n duur jaar worden. :9

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Dat wordt dan maar eens de PU weer aanschaffen...

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    waarom?

IK dacht dat de Gameinformer ook in NL verkrijgbaar is?

Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    O nouja gewoon om die shit te lezen :).
    Werkt Jan er nog? Als die de preview doet vind ik het wel interessant.

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    HIer BTW de screen!

8. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gameinformer is niet in NL verkrijgbaar, I tried. :{

Die screenshot ziet er goed uit!

@Tyrant, ja Jan werkt er nog :9

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Jan werkt er nog zeker. Ik ben zelf lid sinds dec/jan 2002/2003. Hij is sinds die tijd nog niet weggegaan. ;)

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tot nu toe ziet die screenshot er op het eerste gezicht indrukwekkend uit maar als je beter kijkt niet meer dan redelijk. Die textures zijn echt niet (veel) beter dan die van Oblivion en het water op de achtergrond is gewoon lelijk. De omgeving ziet er wel mooi uit.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Een ding wat je goed moet leren 3/4 jaar voor de release: Er gaat nog een hoop veranderen. Eerste screenshots kunnen inderdaad vet zijn, maar wacht maar eens af tot we de zomervakantie gepasseerd zijn.

Het is een veelgebruikte tactiek in de gameindustrie, met name door de grote bedrijven. Een half afgemaakte screenshot en meteen heb je de halve wereld aan je hangen over klachten. Een paar weken of maanden later release je betere + een leuke trailer en niemand heeft het er nog over. ;)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat deze screenshot wel goed gaat kloppen met het uiteindelijke spel hoor. Het is bijna onmogelijk om met de huidige technologie, meer details en realisme aan te brengen in objecten die zichtbaar zijn van lange afstanden. In het interview met Howard staat dan ook dat hij zegt, dat men bij Bethesda veel werkt aan de details die je van dichtbij ziet. Dat is ook heel logisch, zo gauw je staat te kijken op de flow van water, of op het reliëf van een object, zie je in Oblivion dat het allemaal nog plat is. Hier zal met Skryim veel in veranderen. Die mate van detail kán je gewoon niet aanbrengen in objecten die je van heel ver weg ook kan zien. Dat is gewoon niet mogelijk met zo'n grote draw distance.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach als ie er zo ongeveer uit komt te zien als Two Worlds 2 ben ik al tevreden hoor, al heb ik afgelopen weken weer iets van 35 uur Oblivion erop zitten en niet 1 keer had ik zoiets van damn wat een lelijke graphics.. Screenshot hierboven ziet er geweldig uit iig.

Oh en die Jan is een van de redenen dat ik de PU niet meer koop, hij is veels te positief.. Hij is geen journalist meer maar een PR mannetje van de games industrie, lees je op z'n twitter hoe geweldig z'n perstrip was dan weet je al precies hoe de review wordt..
    Maargoed, genoeg gerant, als TES fanboy maakt het me in dit geval niet uit hehe!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat geld voor de hele redactie en ED vertrouw ik er ook al niet echt meer om. Ik lees het als een leuk blad, niet als een informerend blad.

Neem het cijfer voor de laatste World of Wacraft expansion: 100, terwijl er in het topic hier op XBW iemand is die, ben het deels met hem eens, vind dat het meer aanvoelt als een grote patch.

15. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Damm die screenshot ziet er goed uit, en het artikel dat er bij staat is ook wel interessant. Aan die screenshot te zien zijn er verschillende grotten die misschien wel met elkaar in verbinding staan. Zou wel cool zijn dat je ergens onderin de grot begint en dat je dan aan de andere kant eruit komt en je boven op een berg staat.

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    912
    Even offtopic:

nou, ik moet zeggen ik vind het wel veruit de beste expansion die er is. Het voelt eindelijk weer een beetje aan als de originele WoW. TBC en WoTLK deden dat totaal niet en vond ze beide ook niet interessant om te spelen :)

ontopic:

Screen ziet er goed uit :p

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je 1 plaatsje over hebt voor de pers voor een perstripje. Welk blad kies je dan? Een makkelijk blaadje met groot publiek of een kritische website?

Volgens mij zijn alle grote reviewers groot geworden omdat ze "makkelijk" zijn.

Ik heb de mening van een gamer(gewoon op forums of youtube) altijd hoger zitten dan dat van een professional.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Wie zegt dat ik de PU ga lezen voor een objectieve mening?
    Ik wil gewoon zoveel mogelijk Skyrim info tot mij nemen :+

19. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu beeld ik mij in dat je het artikel van Skyrim opeet.:9

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In dit artikel

http://www.vg247.com/2011/01/18/skyrims-new-engine-detailed/comment-page-1/#comment-247634

Las ik dit

Morrowind and Oblivion shared a similar system of side quests, but Skyrim ditches fully scripted quest lines for semi-randomised encounters. A system called Radiant Story tailors missions to your character’s location, personality, and past.

This overcomes the character death issues of previous games, as quest givers will be replaced by appropriate characters – who may or may not alter their behavior towards you based on what happened to the previous quest giver and their relationships.

Heb zelf nooit Morrowind gespeeld, nou ja..wel eens kans gegeven maar ik vond de combat niet lekker werken en het deed me niet genoeg. Maar is dit een goed iets? Dat het nu semi-randomised is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina